خطر مواد محترقه در کمین فرزندان شماست

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به نزدیکی چهارشنبه آخر سال و آغاز فعالیت‌های قاچاقچیان و فروشندگان مواد محترقه از خانواده‌ها خواست تا توجه بیشتری به فرزندان خود داشته باشند.

به گزارش سادس سردار حسین ساجدی نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به نزدیکی چهارشنبه آخر سال و حوادث و سوانح دلخراش و عواقب تلخ ناشی از انفجار مواد محترقه در این ایام، گفت: با توجه به آمار ، هر ساله شاهد قربانی شدن کودکان و نوجوانانی هستیم که بدون اطلاع از عواقب و صدمات جبران ناپذیر بازی و استفاده از مواد محترقه ، سلامتی و شادی خود و خانواده شان را به خطر انداخته و یک عمر پشیمانی را برای خود به بار آورده اند.

وی از خانوده ها خواست تا ضمن کنترل و نظارت بر فرزندان خود آنها را از خطرات مواد منفجره و آتش زا آگاه کرده و آنان را از بازی با چنین موادی برحذر دارند.

این مقام ارشد انتظامی همچنین از جوانان و نوجوانان خواست تا با فکر کردن به عواقب تلخ بازی با مواد محترقه، آسایش و آرامش را از خود و شهروندان سلب نکرده و شادی و سلامتی خود را فدای استفاده از مواد محترقه نکنند.

ساجدی نیا افزود: به استناد قانون مجازات اسلامی، هر گونه قاچاق، خرید و فروش مواد محترقه به طور غیرمجاز جرم محسوب و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم می‌شود.

رئیس پلیس پایتخت تاکید کرد: مجموعه انتظامی تهران بزرگ با آمادگی کامل و انجام اقدامات اطلاعاتی جهت شناسایی و دستگیری افرادی که در زمینه تهیه، تولید و توزیع مواد محترقه فعالیت می‌کنند، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا این روز با امنیت کامل و رضایت خاطر مردم سپری شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مزاحمت و دیگر موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع مواد محترقه مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *