توسعه و تجهيز مراکز درماني و کيفي سازي خدمات در دستور کار

جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا توسعه و ساماندهي تجهيزات مراکز درماني و کيفي سازي خدمات درماني را از اولويت هاي ناجا برشمرد و از تدوين برنامه هايي براي خدمات دهي به کارکناني که بيماري صعب العلاج دارند خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار “محمدجواد زاده کمند” در حاشيه عيادت از بيماران بيمارستان حضرت ولي عصر (عج) گفت: موضوع بهداشت و درمان يکي از اولويت هاي اصلي ناجا است که در راستاي تجهيز بيمارستان هاي ناجا برنامه هايي تدوين شده است.

وي افزود: در تلاش هستيم با توجه به منابعي که در اختيار داريم ساماندهي مراکز درماني ناجا را چون سال هاي گذشته ادامه دهيم.

جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا توسعه مراکز درماني ، کيفي سازي خدمات درماني و ساماندهي تجهيزات مراکز درماني ناجا را از اولويت ها برشمرد و ادامه داد: خوشبختانه در سال گذشته علي رغم محدوديت منابع اقدامات مثبت و مطلوبي در راستاي تجهيز بيمارستان ها و مراکز درماني انجام داديم.

سردار زاده کمند تأکيد کرد: در صدد هستيم روند پيگيري برنامه هاي بهبود خدمات بهداشتي و درماني در سال جديد را با جديت بيشتري دنبال کنيم .

وي عنوان کرد: تأمين نيازمندي هاي اصلي مراکز درماني ناجا نيز در برنامه هاي سال 95 پيگيري مي شود.

اين مقام ارشد انتظامي در پاسخ به اين سوال که ناجا چه برنامه اي براي خدمات دهي به کارکنان بيمار صعب العلاج دارد ، گفت: کميسيوني در معاونت نيروي انساني تشکيل شده که وظيفه آن بررسي و رسيدگي به وضعيت اين کارکنان است.

جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به ارائه خدمات اختصاصي به اين کارکنان ادامه داد: به تناسب نيازمندي هاي اين عزيزان خدمات مالي و درماني ويژه به آنان ارائه مي شود.

گفتني است، به مناسبت هفته سلامت جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا ” سردار محمد جواد زاده کمند” و مدير کل خدمات رفاهي معاونت نيروي انساني ناجا ” سرهنگ ابراهيم سرگل زايي ” به همراه جمعي از مديران از بيماران بيمارستان وليعصر ناجا با تقديم گل و هديه عيادت و دلجويي کردند .

سرهنگ ” سرگل زايي” در حاشيه اين ديدار به خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: به مناسبت هفته سلامت ، در راستاي پاسداشت ، تقدير از کارکنان و بازنشستگان و عيادت از بيماران اين برنامه در دستور کار قرار گرفت.

وي در ادامه گفت: افزايش روحيه و تکريم کارکنان و بازنشستگاني که به دلايل مختلف در اين مرکز درماني بستري شده اند پيامد عيادت است.

سرگل زايي در پاسخ به اين سوال که برنامه معاونت نيروي انساني در راستاي خدمات دهي به کارکنان چيست ،بيان کرد: برنامه هاي متفاوتي اعم از تهيه سبد کالا از توليدات داخلي تبيين شده که به مرور زمان اجرايي مي شود.

وي گفت: پيگيري ارائه تسهيلات اعم از تسهيلات مسکن با تزريق بودجه و اعتبار نيز در دستور کار است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *