توجه به ” راهیان نور ” در ترویج فرهنگ شهادت و ایثار موثر است

فرمانده مرزبانی ناجا در بازدید از یادمان شهدای کربلای ۴ گفت : توجه به ” راهیان نور ” در ترویج فرهنگ شهادت و ایثار موثر است.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار “قاسم رضایی” در سفر به استان خوزستان از یادمان شهدای کربلای ۴ بازدید و اظهار کرد: ما امانت دار عزتی هستیم که شهدا برای ما به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به کلامی از مقام معظم رهبری در مورد لزوم زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا افزود : باید فرهنگ کاروان های راهیان نور را با قدرت بیشتری دنبال کنیم و لازم است در این رابطه یک کار بزرگ و انقلابی صورت گیرد.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: عزت ما حول محور شهدا است ،امنیت و آرامش امروز را مدیون تلاش و ایثارگری رزمندگان دلاور ۸ سال دفاع مقدس هستیم.

این مقام عالی رتبه مرزبانی در پایان گفت : امروزه بسیاری از مردم در کشورهای همسایه، به خاطر شرایط نامناسب امنیتی به فکر چگونه زنده ماندن هستند اما مردم کشور ما به برکت تلاش و مجاهدت های شهدا در امنیت بسر می برند و به فکر چگونه زندگی کردن هستند و باید به تفاوت این دو تفکر و زمینه های ایجاد آن بسیار توجه کرد و از یاد شهدا غافل نشویم.

گفتنی است این بازدید به دعوت مسئولان راهیان نور سپاه استان فارس و به منظور بررسی و اعطای مجوز طرح توسعه یادمان های شهدا در نزدیک منطقه مرزی برگزار شد.

فرمانده مرزبانی در پایان این بازدید میدانی با نظر مساعد دستور پیگیری و هماهنگی های لازم جهت اجرای این طرح را به فرمانده مرزبانی خوزستان ابلاغ کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *