توجه به ” راهيان نور ” در ترويج فرهنگ شهادت و ايثار موثر است

فرمانده مرزباني ناجا در بازديد از يادمان شهداي کربلاي 4 گفت : توجه به ” راهيان نور ” در ترويج فرهنگ شهادت و ايثار موثر است.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبري پليس ، سردار “قاسم رضايي” در سفر به استان خوزستان از يادمان شهداي کربلاي 4 بازديد و اظهار کرد: ما امانت دار عزتي هستيم که شهدا براي ما به ارمغان آوردند.

وي با اشاره به کلامي از مقام معظم رهبري در مورد لزوم زنده نگه داشتن ياد وخاطره شهدا افزود : بايد فرهنگ کاروان هاي راهيان نور را با قدرت بيشتري دنبال کنيم و لازم است در اين رابطه يک کار بزرگ و انقلابي صورت گيرد.

فرمانده مرزباني ناجا تصريح کرد: عزت ما حول محور شهدا است ،امنيت و آرامش امروز را مديون تلاش و ايثارگري رزمندگان دلاور 8 سال دفاع مقدس هستيم.

اين مقام عالي رتبه مرزباني در پايان گفت : امروزه بسياري از مردم در کشورهاي همسايه، به خاطر شرايط نامناسب امنيتي به فکر چگونه زنده ماندن هستند اما مردم کشور ما به برکت تلاش و مجاهدت هاي شهدا در امنيت بسر مي برند و به فکر چگونه زندگي کردن هستند و بايد به تفاوت اين دو تفکر و زمينه هاي ايجاد آن بسيار توجه کرد و از ياد شهدا غافل نشويم.

گفتني است اين بازديد به دعوت مسئولان راهيان نور سپاه استان فارس و به منظور بررسي و اعطاي مجوز طرح توسعه يادمان هاي شهدا در نزديک منطقه مرزي برگزار شد.

فرمانده مرزباني در پايان اين بازديد ميداني با نظر مساعد دستور پيگيري و هماهنگي هاي لازم جهت اجراي اين طرح را به فرمانده مرزباني خوزستان ابلاغ کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *