برگزاری نشست خبری طراحان سامانه تخصصی ازدواج

به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی جمعیت امام رضایی‌ها، نشست خبری مدیران مجموعه توانمندسازی و تسهیلگری ازدواج آدم و حوا از زیر مجموعه های تخصصی جمعیت امام رضایی ها روز دوشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۰ راس ساعت ۱۰:۳۰ صبح در محل تالار رودکی مجموعه بنیاد رودکی واقع در خیابان حافظ، خیابان شهریار، معاونت امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
این نشست خبری که در جهت آشنایی هر چه بهتر اصحاب رسانه با مجموعه آدم حوا در سالروز ازدواج امیرمومنان علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برگزار می شود، مدیران و طراحان این سامانه مشاوره و ازدواج پاسخگو خبرنگاران خواهند بود.
مجموعه آدم و حوا در حوزه ازدواج و خانواده در جهت پیشبرد فرمایش مقام معظم رهبری نسبت به ترویج امر واسطه گری و همچنین گسترش ازدواج صحیح اسلامی و شکل‌گیری خانواده بر مبنای تعالیم اسلام و قرآن و در نهایت نیل به سمت جامعه اسلامی تشکیل شده است.

لازم به ذکر است آدم و حوا تا کنون به بیش از ۳۱ هزار کاربر خدمات مختلف خود را ارائه نموده و صدها ازدواج به روش اصیل سنتی در این مجموعه به ثبت رسیده است .
این سامانه به عنوان طرح برتر در جشنواره خانواده رضوی انتخاب و عضو رسمی پارک علم و فناوری در حوزه سامانه های دانش محور میباشد .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *