دستگيري سارق سه و نيم ميلياردي داروخانه

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از دستگيري يک سارق به اتهام سرقت از داروخانه به ارزش سه ميليارد و پانصد هزار ريال در قم خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ”احمد کرمي”اظهارداشت: در پي شکايت مدير يک داروخانه مبني بر اينکه در حسابرسي مالي متوجه سرقت داروهاي گران قيمت و وجوه نقد موجودي صندوق به ارزش بيش از سه ميليارد و پانصد هزار ريال در طي دو سال گذشته شده که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران آگاهي استان قم قرار گرفت.

به گفته وي کارآگاهان اين پليس جهت پيگيري موضوع و بررسي صحت آن، به صورت ميداني و پوششي به محل عزيمت و اقدام به زير نظر گرفتن تردد و مراوده کليه کار کنان محل و مظنونين معرفي شده و همچنين بازبيني دوربين هاي مداربسته کردند.

رئيس پليس آگاهي استان افزود: در بررسي هاي انجام شده مشخص شد دوربين ها عليرغم تصويربرداري به علت خاموشي ناگهاني در ساعات پاياني شب و تاريکي محل قادر به ضبط تصاوير قابل بهره برداري نيستند و ظاهراً به صورت عمدي سيستم روشنايي قطع شده است.

سرهنگ کرمي گفت: متعاقباً مأموران جهت پيگيري موضوع بدون اطلاع کليه کارکنان داروخانه مالباخته را نسبت به نصب دوربين مدار بسته مجهز به مادون ديد در شب در محل و ضبط تصاوير و رصد فعاليت کارکنان راهنمايي کردند.

وي ادامه داد: با بررسي دقيق تصاوير بدست آمده مشخص شد متهم در شيفت کاري خود پس از قطع جريان برق با سوء استفاده از غفلت صندوقدار به صورت مکرر و هدفمند اقدام به سرقت وجوه صندوق و داروها از انبار و جاسازي اموال مسروقه در داخل خودرو پرايد شخصي که بدين منظور جلوي داروخانه پارک شده مي کند.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم گفت:نامبرده که پس از هماهنگي با مقام قضائي استان دستگير شد در تحقيقات اوليه منکر واقعيت بود اما با توجه به دلايل و شواهد موجود به ناچار اعتراف کرد.

وي افزود: متهم اذعان کرد، با توجه به مراودات مالي بسيار و عدم نظارت و کنترل دقيق طي دو سال اخير که در داروخانه فعاليت داشته گاهاً از طريق قطع کردن برق و سيستم ضبط تصاوير دوربين هاي مداربسته در هنگامي که صندوقدار که تنها همکارش در شيفت شب بوده جهت انجام امورات شخصي صندوق را ترک مي کرده اقدام به سرقت وجوه و داروهاي کمياب و گران قيمت و فروش آن مي کرده است.

سرهنگ کرمي گفت: نامبرده پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان و در نهايت با قرار صادره روانه زندان شد.

رئيس پليس آگاهي استان قم ضمن توصيه به نصب دوربين هاي مداربسته در محل کسب، بر استخدام افراد صلاحيت دار تاکيد کرد. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *