رییس فراکسیون ورزش مجلس: مدیران ناکارآمد را در استقلال استخدام نکنید

رییس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس با اشاره به مشکلات باشگاه استقلال از وزیر ورزش خواست که مدیران ناکارآمد را در این باشگاه استخدام نکنند.

به گزارش سادس، محمد مهدی فروردین نماینده مردم فیرزآباد در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: ملت ایران در برابر تک تک شما سر تعظیم فرود می‌آوریم و بابت این حضور که بار دیگر دین خود را به امام و شهدا و امام راحل ادا کردید از صمیم قلب تشکر کرده و آرزوی موفقیت برای دولت مردمی و ریاست آقای رئیسی دارم.

وی افزود: از کمیسیون آموزش و تحقیقات انتظار داریم که بحث خدمتگزاران و سرایداران را جزو این برنامه رتبه بندی بیاورند زیرا آنها نیز حق داشته و امروز مدارس خالی از حضور خدمتگزاران شده است.

رییس فراکسیون مجلس در تذکری به  وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: امروز شاهد اعتراضات  هواداران فوتبال در مقابل مجلس هستیم، بارها طی جلسات، تذکرات و درخواست‌های مردمی را به شما اعلام کردیم، دو باشگاه که توسط شما اداره می‌شود مکانیزم انتخاب مدیران درست و شفافی ندارد، چه پاسخی برای این همه نابسامانی در سیستم مدیریتی دارید؟ به ویژه هواداران استقلال انتظار دارند تا به مشکلات باشگاه و تیم‌شان رسیدگی شود، مدیران ناکارآمد را در استقلال استخدام نکنید؛ بلکه مدیران توانمند و شایسته را در دستور کار قرار دهید تا مشکلات این تیم حل شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *