12 ارديبهشت ؛ بهانه تجليل از خدمات ارزنده ” معلمان” فرهيخته و “کارگران” شريف

نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با صدور پيامي، 12 ارديبهشت ماه؛ روز “معلم” و روز جهاني “کار و کارگر” را تبريک گفت.

به گزارش سادس به نقل از  پايگاه خبري پليس، نيروي انتظامي با صدور پيامي اعلام کرد: 12 ارديبهشت ماه؛ سالروز شهادت استاد فرزانه”علامه مرتضي مطهري”روز معلم نام گرفت تا راه و منش”مطهري”سرمشق همه اساتيد، معلمان وآموزگاران ايران اسلامي باشد.

متن اين پيام به شرح ذيل است؛

دوازدهم ارديبهشت؛ روز پاسداشت مقام و منزلت انسان‌هاي وارسته و فداكاري است كه از عمق جان عهده‌دار تعليم و تربيت نسل آينده و پايه گذار پيشرفت و تعالي جامعه‌ به سوي کمال هستند.

معلمان، با رسالت پيامبرگونه و با اداي مسئوليت ديني، ملي و انقلابي خود، در تربيت نسل آينده و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي که امروزه از هر زمان ديگري که فضاي مجازي محوريت آموزه هاي اقشار اجتماعي قرار گرفته و دانش آموزان را تهديد مي کند، نقش موثري دارند.

در اين پيام آمده است: روز معلم؛ مناسبت ارزشمندي براي يادآوري مسئوليت خطيرفرهنگيان در امر تعليم و تربيت است و اين مهم، بيانگر لزوم توجه ويژه به”آموزش و پرورش” به عنوان زير ساخت فرهنگي، تربيتي و علمي جامعه بوده و معلمان در شکل گيري جامعه ديني با گفتمان قرآني نقش کليدي دارند.

معلمان در صف اول مقابله با تهاجم فرهنگي دشمن بوده و نقش بي بديلي در خنثي سازي تهاجم فرهنگي دشمنان نظام و انقلاب برعهده دارند.

نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با تبريک اين روز بزرگ به همه فرهنگيان شريف، در اين پيام آورده است؛ ياد و خاطره جانفشاني هاي معلمان شهيد، جانباز، ايثارگر و بويژه استاد شهيد آيت الله مرتضي مطهري را گرامي مي داريم.

کارگران ؛ مجاهدان صبور و شريف

نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران همچنين در گراميداشت روز جهاني”کار و کارگر” تاکيد کرد: يقيناً کسب موفقيت هاي مستمر در عرصه کار و توليد، مرهون تلاش و ايثار دستان پرتوان انسانهاي بي ادعايي است که به نام “کارگر” شرافت بخشيده اند.

نيروي انتظامي با بيان اينکه جامعه”کارگري”ما آنچنان که در امتحان بزرگ دوران انقلاب و دفاع مقدس نشان داده است، از عمق جان داراي وجدان ديني و ملي بوده و همواره در صفوف مقدم قرار دارند. بي شک کارگران؛ اين مجاهدان صبور و حاضر در صحنه، پيش قراولان تحقق شعار سال” اقتصاد مقاومتي ؛ اقدام وعمل” خواهند بود.

نيروي انتظامي با بيان اينکه شما کارگران گرانقدر توانستيد با همت والاي خويش گام هاي ارزنده اي در مسير رشد و تعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي برداشته و در ارائه خدمات شايسته به مردم عزيز از هيچ کوششي دريغ نورزيده ايد، آورده است؛ بوسه بر دستان شما کارگران زحمتکش، کمترين نشانه قدرداني است.

با تبريک روز جهاني کار و کارگر، رساترين واژه هاي سپاس را به اين قشر شريف و زحمت کش پيشکش مي کنيم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *