مرحله دوم انتخابات مجلس در نظم و امنيت کامل برگزار شد

رئيس پليس پيشگيري ناجا گفت : مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي در نظم و امنيت کامل برگزار شد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری سادس سردار ” محمد شرفي ” با اشاره به برگزاري مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي گفت : از آنجايي که انتخابات در برخي حوزه ها به مرحله دوم کشيده شده، 138 داوطلب نمايندگي براي کسب 69 کرسي باقيمانده در مجلس دهم، روز جمعه دهم ارديبهشت در 22 استان کشور به رقابت پرداختند.

وي ايجاد اختلاف بين اقوام، گروه ها،تشکل هاي مختلف و اقدام هاي تحريک آميز را از اهداف دشمنان نظام در کاهش مشارکت مردم در انتخابات برشمرد و افزود : رصد مستمر تحرکات معاندان، تهيه برآوردها، اشرافيت اطلاعاتي ، اتخاذ تدابير و تمهيدات لازم ، هماهنگي و همکاري بين سازمان ها و دستگاه هاي مختلف کشوري ، لشکري ، لطف و عنايت ويژه خداوند متعال، از عوامل برگزاري انتخاباتي امن است.

رئيس پليس پيشگيري ناجا بيان کرد : نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران بر اساس وظايف قانوني و ذاتي در اين مرحله نيز با به کارگيري نيروهاي کارآمد، امنيت مرحله دوم انتخابات را فراهم کرد.

وي ادامه داد : در اين مرحله نيز مشارکت مردم بسيار مناسب و گسترده بود و اين مشارکت موجب خرسندي دوستداران نظام و انقلاب و خشم دشمنان شد.

اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينکه مردم بار ديگر با حضور گسترده در انتخابات به مقام معظم رهبري لبيک گفتند ، افزود : نيروي انتظامي پس از اعلام لزوم برگزاري مرحله دوم انتخابات در برخي مراکز، در راستاي تحقق اين مهم با آمادگي کامل حضور داشت.

رئيس پليس پيشگيري ناجا ادامه داد : نيروي انتظامي با تمام ظرفيت و تعامل با دستگاه هاي امنيتي توانست وظيفه خود را به خوبي ايفا کند و تا اين ساعت بر اساس گزارشات واصله هيچ مورد امنيتي در سراسر کشور نداشته ايم.

شرفي بيان کرد : همکاران ما در پاي صندوق هاي رأي تا پايان شمارش آرا حضور داشتند.

وي ضمن تشکر از آحاد مردم براي حضور و همکاري خوب با نيروي انتظامي اضافه کرد : از همکارانمان نيز به دليل همت و حضور خوب براي برگزاري انتخاباتي امن تشکر مي کنم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *