مرحله دوم انتخابات مجلس در نظم و امنیت کامل برگزار شد

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت : مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظم و امنیت کامل برگزار شد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری سادس سردار ” محمد شرفی ” با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت : از آنجایی که انتخابات در برخی حوزه ها به مرحله دوم کشیده شده، ۱۳۸ داوطلب نمایندگی برای کسب ۶۹ کرسی باقیمانده در مجلس دهم، روز جمعه دهم اردیبهشت در ۲۲ استان کشور به رقابت پرداختند.

وی ایجاد اختلاف بین اقوام، گروه ها،تشکل های مختلف و اقدام های تحریک آمیز را از اهداف دشمنان نظام در کاهش مشارکت مردم در انتخابات برشمرد و افزود : رصد مستمر تحرکات معاندان، تهیه برآوردها، اشرافیت اطلاعاتی ، اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم ، هماهنگی و همکاری بین سازمان ها و دستگاه های مختلف کشوری ، لشکری ، لطف و عنایت ویژه خداوند متعال، از عوامل برگزاری انتخاباتی امن است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا بیان کرد : نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر اساس وظایف قانونی و ذاتی در این مرحله نیز با به کارگیری نیروهای کارآمد، امنیت مرحله دوم انتخابات را فراهم کرد.

وی ادامه داد : در این مرحله نیز مشارکت مردم بسیار مناسب و گسترده بود و این مشارکت موجب خرسندی دوستداران نظام و انقلاب و خشم دشمنان شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه مردم بار دیگر با حضور گسترده در انتخابات به مقام معظم رهبری لبیک گفتند ، افزود : نیروی انتظامی پس از اعلام لزوم برگزاری مرحله دوم انتخابات در برخی مراکز، در راستای تحقق این مهم با آمادگی کامل حضور داشت.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد : نیروی انتظامی با تمام ظرفیت و تعامل با دستگاه های امنیتی توانست وظیفه خود را به خوبی ایفا کند و تا این ساعت بر اساس گزارشات واصله هیچ مورد امنیتی در سراسر کشور نداشته ایم.

شرفی بیان کرد : همکاران ما در پای صندوق های رأی تا پایان شمارش آرا حضور داشتند.

وی ضمن تشکر از آحاد مردم برای حضور و همکاری خوب با نیروی انتظامی اضافه کرد : از همکارانمان نیز به دلیل همت و حضور خوب برای برگزاری انتخاباتی امن تشکر می کنم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *