حمایت دوباره وزیر کشور از طرح پلیس نامحسوس

این که گفته شده نیروهایی خارج ناجا برای اجرای این طرح به کار گرفته درست نیست لذا اینها همه از نیروهای ناجا هستند که در شیفت‌های استراحت همکاری دارند و از آنها خواسته شده در مسائل ناهنجاری‌های اجتماعی مانند مقابله با شرارت‌ها و سرقت و در موارد محدودی مقابله با مساله بدحجابی کمک کنند و گزارش ارائه کنند که این به معنای اقدام مستقیم آنها نیست.

به گزارش سادس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جمع خبرنگاران درباره بکارگیری ۷ هزار نیروی نامحسوس برای اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران گفت: این مساله به آن شکلی که مطرح شده نیست و اساساً طرح این موضوع باید در مراتب بالاتر مثل شورای امنیت و شورای اجتماعی کشور مطرح و بررسی شود.

رحمانی فضلی تاکید کرد: این که گفته شده نیروهایی خارج ناجا برای اجرای این طرح به کار گرفته درست نیست لذا اینها همه از نیروهای ناجا هستند که در شیفت‌های استراحت همکاری دارند و از آنها خواسته شده در مسائل ناهنجاری‌های اجتماعی مانند مقابله با شرارت‌ها و سرقت و در موارد محدودی مقابله با مساله بدحجابی کمک کنند و گزارش ارائه کنند که این به معنای اقدام مستقیم آنها نیست.

 

وی تاکید کرد: بنده اطمینان می‌دهم این نیروها برای دخالت کردن مستقیم در زندگی خصوصی مردم نبوده و نیست لذا معتقدیم امنیت در ایران پایه مردمی دارد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *