آمادگی کامل بانک شهر در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

 مدیرعامل بانک شهر از آمادگی کامل این بانک در حمایت از بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در شهرآفتاب خبر داد.
به گزارش  سادس به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌ عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی با اشاره به عاملیت بانک شهر برای نخستین بار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: از نخستین گام‌های راه‌اندازی نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب، بانک شهر به عنوان بانک عامل، به صورت همه‌جانبه از این مجموعه حمایت کرده است و این تلاش تا آخرین روز نمایشگاه ادامه خواهد داشت.
وی با تاکید بر اهمیت حوزه فرهنگ و لزوم حمایت از آن، افزود: برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه، تیمی از همه مدیران بانک شهر تشکیل شده است که به صورت سه‌شیفت در طول ایام برگزاری نمایشگاه، مشغول به فعالیت خواهند بود.
پورزرندی با اشاره به تسهیلات پیش‌بینی شده برای دانشجویان و دانش‌آموزان در دریافت بُن‌کارت‌های فیزیکی، اظهار کرد: امسال برای نخستین بار امکان خرید کتاب برای دانشجویان به صورت مجازی نیز فراهم شد تا بدون مراجعه حضوری به شعب و دریافت کارت فیزیکی بتوانند از نمایشگاه خرید کنند.
مدیرعامل بانک شهر، خاطرنشان کرد: همه تدابیر لازم برای مراجعان به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و استفاده از خدمات بانکی پیش‌بینی شده است و این امکان وجود دارد تا با استفاده از چهار دستگاه پیشخوان شهرنت راه‌اندازی شده در مجموعه شهر آفتاب، همه خدمات بانکی در اختیار شهروندان قرار گیرد.
پورزرندی، تصریح کرد: شعار بانک شهر “نوآوری در خدمت است” و در این خصوص در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب، با تمام توان، برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد بین‌المللی مشارکت خواهیم داشت.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *