ورمزیار: حساسیت داربی کمتر می‌شود/ کادرفنی استقلال باید شرایط را کنترل کند

ورمزیار: حساسیت داربی کمتر می‌شود/ کادرفنی استقلال باید شرایط را کنترل کند

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید کادر فنی آبی‌پوشان با توجه به شرایط موجود باید خودش روی تیم و هواداران کنترل داشته باشد.

صادق ورمزیار، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با سادس،‌ درباره قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و تقابل استقلال و پرسپولیس در این رقابت‌ها گفت: من فکر می‌کنم هر چقدر این بازی‌ها و این داربی‌ها بیشتر باشد، حساسیت کمتر می‌شود و بار فنی داربی بالا می‌رود. هروقت فاصله میان داربی می‌افتد فشار روی کادر فنی بیشتر می‌شود و دو تیم تاکتیک دفاعی می‌گیرند.

او ادامه داد:‌ هر دو تیم الان شرایط خوبی دارند. استقلال و پرسپولیس در وضعیت خوبی هستند و به نظر من این بازی یکی از بهترین بازی‌های استقلال یا پرسپولیس خواهد شد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط آبی‌پوشان پایتخت گفت: بازی‌های استقلال تا اینجای کار خوب بوده است و استقلال باید آرامش خودش را داشته باشد و این آرامش باید از مدیریت شروع شود تا کادر فنی هم بتواند این آرامش را  به بازیکنان و هواداران انتقال دهد تا شرایط بهتری در آبی‌پوشان به وجود بیاید. شاید این آرامش تا اینجای کار از مدیریت منتقل نشده است اما به نظر من در این موقعیت کادر فنی باید خودش به یک نوعی فضا را کنترل کند.

ورمزیار در پایان گفت: با این روندی که استقلال دارد و با توجه به بازی آخری که آبی‌پوشان در لیگ برتر انجام دادند، فکر می‌کنم استقلال بتواند عملکرد موفقی داشته باشد. همچنین از تیم استقلال بازیکنان زیادی در تیم ملی وجود ندارد و این می‌تواند یک فرصت برای آبی‌پوشان باشد که بتوانند به خودشان استراحت دهند و هماهنگی بیشتری کسب کنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *