رافت: داربی در جام حذفی حساس‌تر است

رافت: داربی در جام حذفی حساس‌تر است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید داربی در جام حذفی نسبت به داربی در لیگ حساسیت بیشتری دارد.

پایان رافت در گفت‌وگو با سادس، درباره مصاف پرسپولیس و استقلال در یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار کرد: بازی استقلال و پرسپولیس همیشه جذاب است. حالا که قرار است در جام حذفی بازی کنند به مراتب جذاب‌تر است. این بازی بر اساس قرعه کشی انتخاب شد حالا دو تیم باید خود را برای این بازی حساس آماده کنند. این دو تیم بارها در جام حذفی باهم بازی کردند و فکر میکنم این‌بار هم بازی جذاب از دو تیم ببینیم.

وی گفت: پرسپولیس این روزها شرایط خیلی خوبی دارد اما تا زمان بازی هیچ چیزی را نمی‌توان پیش بینی کرد چون تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی هستند و پس از بازگشت از تیم شرایطشان بررسی شود اما در مجموعه شرایط این روزها پرسپولیس بهتر از حریف آبی پوش است. پرسپولیس باید درسوپر جام برابر تراکتور به میدان برود و از طرفی بازی‌های لیگ را هم پیشرو دارد، امیدوارم پرسپولیس بتواند در ۳ جام موفق شود. 

وی همچین گفت: پرسپولیس بازی برگشت را هم پیروز شده و الان به دنبال کسب دومین پیروزی پیاپی است، قطعا کار سخت خواهد بود چون استقلال هم باریکنان باکیفیتی در اختیار دارد اما قطعا کادرفنی برای آن بازی تمهیداتی می‌اندیشند.

رافت همچین گفت: داربی حذفی و لیگ تفاوت‌هایی باهم دارند چون در جام حذفی تیم اگر اشتباه کند حذف می‌شود و از طرفی یکی از دو تیم حتما باید برنده باشد اما در لیگ گاهی مربیان برای کسب تساوی وارد زمین می‌شوند. به هر حال در کسب پیروزی اجباری نیست همین مسئله داربی جام حذفی را حساس‌تر می‌کند. به هرحال کار سختی پیشروی پرسپولیس است تا بتواند با عبور استقلال به نیمه نهایی برسد. من امیدوارم داور بازی قضاوت خوبی داشته باشد و از طرفی طوری مدیریت کند که شاهد اتفاقات حاشیه‌ای نباشیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *