دادستان تهران: نظام ما در اوج عزت و سربلندی است

دادستان تهران با اشاره به راه اندازی سامانه الکترونیکی بین پلیس پایتخت و دادسراها گفت: راه اندازی این سامانه موجب خدمت بهتر و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

به گزارش سادس، علی القاصی مهر در همایش هم اندیشی پلیس و دستگاه قضا با اشاره به اینکه ما در شرایط ویژه و برهه خاص از تاریخ سیاسی کشورمان هستیم، گفت: امروز دشمنان ما و در راس آن آمریکا و اسرائیل و عناصر غربگرای داخلی‌شان، همه توان خود را به میدان آورده اند تا مردم را از حضور در صحنه نا امید کنند.

وی افزود: دشمن تلاش دارد که حضور مردم در پای صندوق‌های رای کمرنگ شود چرا که دشمن از این امر هراس دارد و بسیار نگران است.

دادستان تهران با بیان اینکه نظام و حکومت ما در اوج عزت و سربلندی است، گفت: هیچ نظامی در دنیا همانند نظام مقدس جمهوری اسلامی متکی به خواست و اراده مردم نیست.

دادستان تهران با بیان اینکه ما به نام دین به مردم خدمت می کنیم، افزود: تجلی رفتار ما به نام دین تمام می‌شود و این مسئولیت بسیار سنگینی است، چرا که اگر اشکالی در رفتار عملی و سازمانی ما دیده شود به نام دین تمام می‌شود، از این رو باید دقت لازم را در خدمت صادقانه به مردم داشته باشیم.

القاصی مهر گفت: رویکرد نیروی انتظامی و دستگاه قضا همراهی، مدارا و دلجویی از مردم است و هدف از ایجاد سامانه الکترونیکی بین دادسراها و پلیس تهران در راستای تکریم و ارائه خدمت بهتر و سریعتر به مردم است. ایجاد این سامانه الکترونیکی با همت سردار رحیمی و کمک و همراهی ایشان در حال انجام است.

وی  با بیان اینکه قوه قضاییه بیشترین ارتباط کاری خود را با پلیس دارد، گفت: راه اندازی سامانه الکترونیکی بین پلیس و دستگاه قضا موجب خدمت بهتر و کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از برخی آسیب‌ها خواهد شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *