مهم‌ترین برنامه دولت آینده توجه به معیشت و اقتصاد مردم باشد

سادس/مازندران نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگرچه همه شاخصه های رفاه مردم اعم از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار هست اما مهم‌ترین برنامه دولت آینده بایستی معیشت و اقتصاد مردم باشد.

محمدعلی محسنی بندپی در گفت‌وگو با سادس، با بیان اینکه انتخابات نمادی از مردم سالاری و رقم زدن سرنوشت مردم توسط خود مردم است، اظهار کرد: تب و تاب انتخابات در سراسر کشور داغ هست و با توجه به معضلات اقتصادی که به واسطه تحریم های ناجوانمردانه و همچنین بیماری منحوس کرونا پیش آمده است یکی از برنامه های مهم منتخب مردم در کرسی ریاست جمهوری این خواهد بود که به اقتصاد و معیشت مردم توجه و رسیدگی کند.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس با اشاره به اینکه اگرچه همه شاخصه های رفاه مردم اعم از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار هست، تصریح کرد: اما مهم‌ترین برنامه دولت آینده بایستی معیشت و اقتصاد مردم باشد.

محسنی بندپی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی نیز در دوره یازدهم با اولویت معیشت و اقتصاد مردم فعالیت های خود را شروع کرده است و سعی کرده است با تصویب قوانین بتواند گره از مشکلات معیشت و اقتصاد مردم بردارد و اقتصاد غیر نفتی را بیشتر در دستور کار خود قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه بایستی به وحدت بین قوا با نگاه عمیق تری توجه شود، گفت: به طور قطع مجلس یازدهم پشت سر هر دولت جدیدی که بتواند در انتخابات ۱۴۰۰ پیروز شود خواهد بود. این مسئول خاطر نشان کرد: خواهش من از مردم ایران این است که از هر قشر و گروه و حرفه ای که هستند با تمام وجود در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کنند تا انتخابات پر شوری داشته باشیم و فرد اصلح انتخاب شود.

محسنی افزود: هر فردی هم که توانست بیشترین رای را بیاورد به آرا مردم احترام گذاشته شود و مورد حمایت قرار گیرد تا روزهای بهتری رابرای مردم کشور رقم بزنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *