ارتقاء سلامت اداري با کنترل و پرورش روحي و اخلاقي کارکنان ميسر است

فرمانده انتظامي استان گفت: ارتقاء سلامت اداري با کنترل کارکنان و پرورش روحي، اخلاقي و رفتاري آنان ميسر است.

به گزارش سادس به نقل از  پايگاه خبري پليس، سردار “مهدي محمودي” در جلسه شور ستادي استان از کاهش 25 درصدي جرايم کارکنان و ارتقاء سلامت اداري در استان خبر داد و افزود: در وقوع جرايم کارکنان به خصوص جرايمي که اثر آن در جامعه محسوس تر و قابل لمس تر است، حتي يک مورد هم فاجعه بوده و کنترل کارکنان زير مجموعه و پرورش آنان از نظر روحي، اخلاقي و رفتاري توسط فرماندهان را مي طلبد.

وي اضافه کرد: بايستي هدف گذاري فرماندهان و مديران در امور به سمت و سوي سلامت اداري باشد که يکي از اين موارد عدم استفاده کارکنان از تلفن همراه لنز دار در محيط کار و همچنين به همراه نداشتن تلفن همراه توسط مسئولان در جلسات و همايش هاي سازماني است که منجر به حفاظت گفتار و حفاظت اسناد سازماني مي شود.

فرمانده انتظامي استان قزوين در بخش ديگري از سخنان خود با تبيين اهداف تشکيل قرارگاه جهادي آموزش تصريح کرد: به اين دليل از عنوان قرارگاه استفاده شده که با شرکت همه يگان ها و به کارگيري حداکثر امکانات با روحيه جهادي و ايثارگري در زمينه آموزش و در نتيجه ارتقاء توان عملياتي مجموعه انتظامي استان اقدام و عمل شود.

سردار محمودي روز حضور بازرسان ناجا در استان را زمان ارائه و ميدان عرضه توان علمي و عملي فرماندهان و کارکنان دانست و تاکيدکرد: در ايام حضور بازرسان، ارزيابي نامحسوس نيز از عملکرد مجموعه انتظامي استان صورت خواهد گرفت.

وي ادامه داد: در زمان ارائه توانمندي ها با هدف کسب امتياز بايد توجه ما جلب رضايت خداوند متعال بوده و از وظايف ذاتي پليس خود که تامين امنيت و رسيدگي به موقع به کار مردم است غافل نشويم و به کارکنان زير مجموعه نيز اين امر مهم را يادآوري و تذکر دهيم.

فرمانده انتظامي استان قزوين با اشاره به سفرهاي ويژه مدير عامل بنياد تعاون ناجا به تمامي استان ها در جهت رفع مشکلات پروژه ها ياد آور شد: مسئولان ناجا موضوعات اينچنيني را يک به يک مورد بررسي قرار داده و با ارائه راهکارهاي برون رفت از اين مشکلات شرايط مساعدي براي تسهيلات کد 62، مسکن و ازدواج کارکنان فراهم شده که ان شاء الله تا پايان سال تغييرات محسوسي در اين زمينه لمس و درک مي شود.

اين مقام ارشد انتظامي با تاکيد بر عملياتي کردن شعار سال که مقام معظم رهبري آن را “اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل” ناميده اند، تاکيد کرد: با اهتمام به موضوع اشراف فرماندهي و طرح مکنا مي توان قابليت هاي مثبت را تقويت و با جذب منابع و اعتبارات در جهت معيشت کارکنان و اقتصاد مقاومتي گام هاي موثري برداشت.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *