ارتقاء سلامت اداری با کنترل و پرورش روحی و اخلاقی کارکنان میسر است

فرمانده انتظامی استان گفت: ارتقاء سلامت اداری با کنترل کارکنان و پرورش روحی، اخلاقی و رفتاری آنان میسر است.

به گزارش سادس به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار “مهدی محمودی” در جلسه شور ستادی استان از کاهش ۲۵ درصدی جرایم کارکنان و ارتقاء سلامت اداری در استان خبر داد و افزود: در وقوع جرایم کارکنان به خصوص جرایمی که اثر آن در جامعه محسوس تر و قابل لمس تر است، حتی یک مورد هم فاجعه بوده و کنترل کارکنان زیر مجموعه و پرورش آنان از نظر روحی، اخلاقی و رفتاری توسط فرماندهان را می طلبد.

وی اضافه کرد: بایستی هدف گذاری فرماندهان و مدیران در امور به سمت و سوی سلامت اداری باشد که یکی از این موارد عدم استفاده کارکنان از تلفن همراه لنز دار در محیط کار و همچنین به همراه نداشتن تلفن همراه توسط مسئولان در جلسات و همایش های سازمانی است که منجر به حفاظت گفتار و حفاظت اسناد سازمانی می شود.

فرمانده انتظامی استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با تبیین اهداف تشکیل قرارگاه جهادی آموزش تصریح کرد: به این دلیل از عنوان قرارگاه استفاده شده که با شرکت همه یگان ها و به کارگیری حداکثر امکانات با روحیه جهادی و ایثارگری در زمینه آموزش و در نتیجه ارتقاء توان عملیاتی مجموعه انتظامی استان اقدام و عمل شود.

سردار محمودی روز حضور بازرسان ناجا در استان را زمان ارائه و میدان عرضه توان علمی و عملی فرماندهان و کارکنان دانست و تاکیدکرد: در ایام حضور بازرسان، ارزیابی نامحسوس نیز از عملکرد مجموعه انتظامی استان صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در زمان ارائه توانمندی ها با هدف کسب امتیاز باید توجه ما جلب رضایت خداوند متعال بوده و از وظایف ذاتی پلیس خود که تامین امنیت و رسیدگی به موقع به کار مردم است غافل نشویم و به کارکنان زیر مجموعه نیز این امر مهم را یادآوری و تذکر دهیم.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به سفرهای ویژه مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا به تمامی استان ها در جهت رفع مشکلات پروژه ها یاد آور شد: مسئولان ناجا موضوعات اینچنینی را یک به یک مورد بررسی قرار داده و با ارائه راهکارهای برون رفت از این مشکلات شرایط مساعدی برای تسهیلات کد ۶۲، مسکن و ازدواج کارکنان فراهم شده که ان شاء الله تا پایان سال تغییرات محسوسی در این زمینه لمس و درک می شود.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر عملیاتی کردن شعار سال که مقام معظم رهبری آن را “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” نامیده اند، تاکید کرد: با اهتمام به موضوع اشراف فرماندهی و طرح مکنا می توان قابلیت های مثبت را تقویت و با جذب منابع و اعتبارات در جهت معیشت کارکنان و اقتصاد مقاومتی گام های موثری برداشت.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *