با حرکت در خط ولایت فقیه بسیاری از مشکلات حل می شود

سادس/مرکزی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران حرکت در خط ولایت فقیه را همیشه دنبال کرده‌اند و اگر همه مسئولان نیز مقتدرانه در این مسیر باشند، بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود.

محمدحسن آصفری چهارشنبه ۱۹ خرداد در نشست مجمع نخبگان دانشگاهی حوزوی استان مرکزی اظهار کرد: در چند روز آینده یک برگ زرین دیگری در تاریخ گرانبهای انقلاب توسط مردم ولایتمدار کشور رقم خواهد خورد.ک

وی افزود: تعیین دولت توسط مردم یکی از محاسن جمهوری اسلامی است، امروز ایران جایگاه ویژه ای در دنیا پیدا کرده در حالی ه در گذشته چنین جایگاهی نداشته است. امروز به برکت انقلاب اسلامی و با فداکاری ملت، ایران جایگاه ویژه ای در دنیا پیدا کرده است که علت و اساس ویژه آن مشارکت و حضور مردم در عرصه های مختلف است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بی تدبیری‌ و ناکارآمدی دولت باعث تعطیلی کارخانه‌ها شده و شهرک‌های صنعتی به شهرک‌های ارواح تبدیل شده اند. وقتی دولت ماشین‌آلات دسته دوم را مصوب و وارد می‌کند، هپکو و واگن پارس دچار مشکلات امروز می‌شوند.

وی گفت: مشارکت مردم در انتخابات بسیار مهم است، هرچه دولت با پشتوانه بیشتر مردمی انتخاب شود قدرت چانه زنی ما پشت میز مذاکرات نیز بیشتر خواهد شد و دولت محکم تر و قوی تر مشکلات  و دغدغه های مردم را حل می کند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با فداکاری شهدا در جایگاه رفیعی قرار دارد و تکلیف هر ایرانی متعهد است که راه شهدا را با قوت پی بگیرد. مردم ایران حرکت در خط ولایت فقیه را همیشه دنبال کرده‌اند و اگر همه مسئولان نیز مقتدرانه در این مسیر باشند، بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *