خنثي شدن تحرکات در مرزها با هماهنگي يگان هاي نظامي و انتظامي / افزايش برخورد با شبکه ها و باندهاي توزيع مواد مخدر در دستور کار پليس

فرمانده نيروي انتظامي برخي تحركات در مرزها را ناشي از بي ثباتي کشورهاي همسايه عنوان كرد و گفت: با هماهنگي يگان هاي نظامي و انتظامي اين تحركات شناسايي و خنثي شده است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار ” حسين اشتري” در حاشيه يادواره سرداران و 499 شهيد فرماندهي انتظامي لرستان در جمع خبرنگاران استان، گفت: امروز هر پيشرفتي مديون شهدا بوده و اگر مسئولان جمهوري اسلامي با صلابت بر سر ميز مذاکره مي نشينند و حرفي براي گفتن دارند به پشتوانه شهدا و جانبازان است.

فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به اينکه رشادت هاي جانانه مردم لرستان در دفاع مقدس زبانزد عام و خاص است، تصريح کرد: امروز نيز جوانان نيروي انتظامي با جانثاري و ايثار حافظ کشور هستند و اگر اين رشادت هاي نظامي و انتظامي در مرزها و ساير نقاط کشور نبود، امنيت حاصل نمي شد.

وي با قدرداني از شهدا و خانواده معظم آنها، ادامه داد: اقتدار و سيستم دفاعي جمهوري اسلامي ايران مرهون شهدا، جانبازان و ايثارگران است.

افزايش 16 درصدي کشفيات مواد افيوني

سردار اشتري با اشاره به اينکه کشفيات مواد مخدر در سال جاري 16 درصد نسبت به سال گذشته افزايش يافته، اظهار داشت: نيروي انتظامي افزايش برخورد با شبکه ها و باندهاي توزيع مواد مخدر را در سال جاري در دستور کار قرار داده است.

وي اضافه کرد: هم اکنون امنيت مرزها بسيار مطلوب بوده و هفت هزار و 800 کيلومتر مرز خشک و آبي تحت خفاظت و کنترل قرار دارد.

به گفته سردار اشتري، در برخي مرزها به دليل بي ثباتي کشورهاي همسايه تحرکاتي ايجاد شد که با هماهنگي نيروي انتظامي، سپاه و ارتش با اشرار و قاچاقچيان در اين مرزها برخوردهاي لازم صورت گرفته است.

فرمانده ناجا با تاکيد بر اينکه درصد بالايي از اين تحرکات شناسايي و خنثي شده است،افزود: طي ماه هاي گذشته در شرق و غرب کشور در برخورد با اين دسته از افراد مانع رسيدن آنها به هدف شده ايم.

اين مقام عالي انتظامي در بخش ديگري از سخنانش با بيان اينکه نرخ هاي جديد جرايم رانندگي حالت بازدارندگي خود را خواهند داشت، تصريح کرد: بر اساس بررسي صورت گرفته درصد پاييني از رانندگان تخلف دارند و جريمه مي شوند، اکثر قريب به اتفاق رانندگان قوانين راهنمايي و رانندگي را رعايت مي کنند.

فرمانده ناجا با تاکيد بر اينکه اين جريمه ها براي کمتر شدن تخلفات و حفظ سلامت رانندگان و سرنشينان لازم است، افزود: شکايتي در رابطه با جدول نرخ جديد جرايم رانندگي نداشته ايم.

سردار اشتري تصريح کرد: اين جرايم براي کاهش تخلفات رانندگي بوده و ما هم مايل نيستيم که نرخ جرايم رانندگي زياد باشد ولي با اين وجود بايد جريمه براي رانندگان متخلف اعمال شود.

فرمانده ناجا درباره تلفات جاده اي، گفت: اين ميزان امسال سه درصد نسبت به پارسال کاهش داشته که تلاش مي شود با همکاري مردم و دستگاه هاي مرتبط، به حداقل برسد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *