چرا مناظره اول اقتصادی نبود

رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را به رعایت بیشتر اخلاق دعوت کرد و با استناد به روند مناظره اول انتخابات ریاست جمهوری، از آنها خواست تا به ارائه برنامه‌های خود بپردازند.

رحمت الله نوروزی در گفت‌وگو با سادس در مورد اولین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: ما در نظام جمهوری اسلامی هستیم و اسلام دین اخلاق است. روی سر پیامبر اسلام (ص) خاک روبه می‌ریختند و پیامبر ما صبوری می‌کردند. مکتب اهل بیت (ع) و پیامبر اسلام، مکتب اخلاق است.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس یازدهم با استناد به تاریخ جمهوری اسلامی ایران، از صبر و رعایت اخلاق امام خمینی (ره) در زمان تبعید سخن گفت و افزود: مقام معظم رهبری نیز خود فردی اخلاق مدار هستند و مکررا مسئولان را به رعایت اخلاق دعوت کردند. توصیه من به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ رعایت بیشتر اخلاق است.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس اظهار کرد: کشور ما ایران و دین ما اسلام است. ما کشور آمریکا نیستیم که ۳۰۰ – ۴۰۰ سال قدمت داشته باشیم. نباید همچون نامزدهای انتخابات کشورها غربی رفتار کنیم. ما سابقه تمدنی چندهزار ساله داریم. ایرانی‌ها در رعایت اخلاق و آداب در تاریخ زبانزد بوده و هستند. آمدن اسلام به ایران، ما را کامل کرد.

نوروزی تأکید کرد: به نظرم در شأن نظام جمهوری اسلامی و ملت رشید ایران نیست که از سوی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دروغ، توهین، تخریب یا تهمت بشنوند. یک انتخابات ارزش زیر پا گذاشتن مبانی اخلاقی و اسلامی را ندارد. 

وی در خصوص ضرورت ارائه برنامه‌های حکمرانی از سوی نامزدها گفت: به نظرم نامزدها موظفند که به پرسش مشخص مجری پاسخ دهند. نامزدها در زمان آزاد خود می‌بایست از برنامه‌ها و دیدگاه‌ها حرف بزنند و کارنامه یا رزومه و قابلیت‌هایشان را معرفی کنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *