آمادگی شعب البرز برای خدمت رسانی در آستانه سال نو

مدیر شعب بانک در استان البرز از آمادگی شعب این استان برای خدمت رسانی به هموطنان در آستانه سال نو خبر داد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان البرز ، سید محمد موسوی مدیر شعب بانک در استان در همایش سراسری مدیران استان با اعلام این خبر گفت: در آستانه سال نو با توجه به افزایش تقاضای هموطنان برای اسکناس های نو تمامی خودپرداز های مستقر در ادارات و برخی خودپردازهای مستقر در سطح شهر با اسکناس های نو پول گذاری شده و تامین نقدینگی شعب و تعیین شعب شیفت نوروزی نیز انجام شده است .
وی با بیان عملکرد موفقیت آمیز شعب استان در سال جاری تصریح کرد : در ۱۰ ماه گذشته با اقدامات انجام شده در راستای دست یابی به اهداف در بخش بازاریابی مدیریت شعب البرز موفق شد در ۸ ماه رتبه نخست و در ۲ ماه رتبه دوم را در سطح کشور در مجموعه بانک کسب کند.
موسوی با اشاره به اینکه یکی از سیاست های مهم بانک کاهش قیمت تمام شده پول است ، گفت:  باید در جهت کاهش قیمت تمام شده پول از تمامی توان و ابزارهای موجود سازمان نهایت استفاده و بهره وری را داشته باشیم .
مدیر شعب بانک در استان البرز در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص معوقات خاطر نشان کرد: انجام اقدامات قانونی دراین زمینه از طرف مدیریت به جد پیگیری و رصد می شود .
وی با تاکید بر بهره گیری از ابزارهای جدید بانکی برای خدمت رسانی به مشتریان از قبیل “جی بی نت ” (اینترنت بانک) ،” جی بی فون ” (تلفن بانک) ،” جی بی تل “(همراه بانک) ، خاطر نشان کرد : انشاالله به زودی شاهد ارائه خدمات متنوع بانکی خواهیم بود.
موسوی با تاکید بر اینکه نیروی انسانی سرمایه واقعی سازمان است ، گفت : پیگیری مشکلات کارمندان و تلاش در جهت رفع مشکلات معیشتی آنان یکی از اولویت های مد نظر مدیران بانک است .
بر پایه همین گزارش ، رحمان کشاورز افشار معاون اجرایی شعب البرز نیز در این همایش به بررسی وضعیت استان در برنامه کسب و کار و بازاریابی پرداخت و خاطرنشان کرد : خوشبختانه عملکرد موفقیت آمیزی در این حوزه داشته ایم و در ۱۰ماه گذشته ۸ بار رتبه نخست را در زمینه بازاریابی در سطح استان ها کسب کردیم .
وی با بیان اینکه عامل اصلی رسیدن به این موفقیت ، برنامه ریزی دقیق ، بررسی و شناسایی نقاط ضعف شعب بوده است ، افزود:
در راستای توسعه بازار راه اندازی ۹ دستگاه خودپرداز جدید و در مجموع ۵۱ دستگاه خود پرداز در این استان از مهم ترین اقدامات این مدیریت بوده است و تا پایان سال جاری نیز چندین دستگاه دیگر در مکان های پر تردد جانمایی خواهد شد.
معاون اجرایی شعب البرز در ادامه با بررسی وضعیت مالی و منابع استان با توجه به شرایط جدید نرخ ها و تاکید بر اجرای دستورالعمل های بانک مرکزی تصریح کرد: منابع استان البرز از ابتدای سال جاری تاکنون افزایش قابل قبولی داشته و با توجه به شرایط جدید و بازار رقابتی بین بانک ها ، حفظ و جذب منابع با هزینه کمتر در اولویت قرار دارد .
فرخ فرساد معاون اعتباری شعب البرز نیز طی سخنانی با اشاره بر لزوم بازدید از محل فعالیت متقاضیان تسهیلات و تهیه گزارش اعتباری گفت: همکاران باید بر صدور ضمانتنامه با رعایت کلیه ضوابط و مقررات و انتخاب سرفصل تسهیلات پرداختی با درخواست مشتری دقت داشته باشند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *