اقدام بی شرمانه علیه زن جوان

 فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از دستگیری عامل هتک حیثیت در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش  سادس به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ “سلمان آدینه وند” گفت: در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه فرد یا افراد ناشناسی در یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر و درج مطالب توهین آمیز علیه او و خانواده اش، موجب خدشه دار شدن وجهه اجتماعی و مزاحمت برای وی شده اند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های تخصصی در فضای مجازی ، و باانجام اقدامات تخصصی ویژه ، شماره تلفن اکانت مورد ادعای شاکی  شناسایی و فرد مذکور دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در بازجویی های پلیسی به بزه انتسابی معترف و انگیزه خود از این عمل مجرمانه را خصومت شخصی از فرد شاکی و خانواده او عنوان کرد ،تصریح داشت: نامبرده جهت سیر مراحل قانونی پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در پایان به کسانی که اقدام به انتشار خلاف واقع و توهین نسبت به اشخاص درسایتها و شبکه های مجازی می کنند هشدار داد و خاطرنشان کرد: طبق قانون جرائم رایانه ای هر کس بوسیله سامانه های رایانه ای یا مخابرات اکاذیبی را منتشر نماید افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می گردد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *