«جمعه دو کله» دستگیر شد

 گرداننده باند معروف به دوکله که مرتکب سرقت‌های به عنف و زورگیری می‌شدند به دام افتاد.

به گزارش  سادس به نقل از جام نیوز، جوان ۱۸ ساله که جمعه نام دارد و معروف به دوکله است از چندی قبل باند شرارت، عربده‌کشی و زورگیری‌های به عنف در مشهد تشکیل داد.

او گرداننده سرقت‌های چهار نفره‌ای بود که با تهدید چاقو و قمه از مردم سرقت می‌کردند.

اعضای این باند ساعت ۳ بامداد دیروز-سه‌شنبه- به منزل مسکونی در منطقه طرق مشهد که از چندی قبل آن را زیر نظر داشتند وارد شدند.

سارقان نقابدار صاحبخانه ۴۱ ساله را با ضربات چاقو از ناحیه کتف راست، کتف چپ و پهلو مجروح کردند. در این لحظه پسر ۱۸ ساله صاحبخانه که قصد مقاومت و دفاع از پدرش را داشت نیز توسط گرداننده باند با ضربه شمشیر از ناحیه دست راست و چشم چپ مصدوم شد.

اعضای باند که با سر و صدای ایجاد شده احساس خطر می‌کردند پا به فرار گذاشتند.

«رضا» صاحبخانه ۴۱ ساله و پسر ۱۸ ساله‌اش «محمد» موضوع را به پلیس اعلام کردند و برای مداوا به مرکز درمانی انتقال یافتند.

رئیس پلیس مشهد با اعلام این خبر به شوک گفت: در پی گزارش این سرقت به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و همچنین چند فقره سرقت‌های به عنف مشابه، جست‌وجوهای پلیسی برای دستگیری سرکرده باند که جوانی ۱۸ ساله و دارای سوابق کیفری است و از چندی قبل تحت تعقیب پلیس قرار داشت، آغاز شد.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: تیم‌های دایره آگاهی کلانتری طرق پس از گذشت یک هفته کنترل و مراقبت‌های نامحسوس، سرکرده باند را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی در پایان گفت: تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای باند و کشف سرقت‌های انجام شده توسط این متهمان که دارای سوابق متعدد شرارت، سرقت‌های به عنف و چاقوکشی و زورگیری هستند ادامه دارد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *