پیام سلطانی‌فر به مناسبت روز روابط عمومی

پیام سلطانی‌فر به مناسبت روز روابط عمومی

وزیر ورزش و جوانان در پیامی با گرامیداشت روز ارتباطات و روابط ­عمومی از تلاش، خدمت­ رسانی و کوشش خردمندانه دست اندرکاران این حوزه تقدیر کرد.

به گزارش سادس و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، در پیام مسعود سلطانی­ فر آمده است: «در زمانی که آن را عصر دانایی نام نهاده ‌اند، ارتباطات و روابط­ عمومی، عناصری کلیدی هستند که غفلت از آن‌ها، ما را از دسترسی به دانایی دور می ­کند.

امروزه روابط­ عمومی هوشمند و خلاق یکی از ابزارهای قدرتمند در مدیریت تحول­گرا و توسعه محور است و در کمک به تصمیم­ گیری‌­های مدیریتی و راهبردی هر سازمان، تاثیری شگرف دارد.

خدمت ­رسانی و کوشش خردمندانه دست ­اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی که در راستای ایفای رسالت خطیر اطلاع ­رسانی و تنویر افکارعمومی و همراهی با مردم گران قدر کشورمان گام برمی­‌دارند، قابل تقدیر است.

اینجانب با گرامی‌داشت روز ارتباطات و روابط­ عمومی، زحمات تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع­ رسانی را که با تلاشی بی­‌دریغ در توسعه پایدار ورزش و اعتلای جایگاه جوانان نقش ­آفرینی می‌کنند، ارج نهاده و از خداوند متعال توفیق روز افزون تلاشگران این حوزه را برای خدمت به میهن عزیزمان خواستارم.»

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *