آزادکاران جوان اعزامی به ترکیه مشخص شدند

آزادکاران جوان اعزامی به ترکیه مشخص شدند

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ناشنوایان از اعزام ۷ کشتی گیر جوان به مسابقات قهرمانی جهان ترکیه در تیرماه خبر داد و گفت: تلاش کسب سکو برای نخستین بار در این مسابقات است.

اکبر بهتری در گفت و گو با سادس، درباره وضعیت تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان در رده سنی جوانان برای شرکت در قهرمانی جهان ترکیه، اظهار کرد: برای آماده سازی کشتی گیران جوان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جهان ۷ مرحله اردو پیش بینی شده بود که چهارمین مرحله اردوی آماده سازی در تهران در حال برگزاری است.

وی گفت: این تیم ۲ سال است که هیچ اعزام برون مرزی نداشته و برای نخستین بار در قهرمانی جهان شرکت می کند و این موضوع کار را برای آماده سازی تیم تا حدودی سخت می کند.

بهتری از ترکیه میزبان مسابقات و روسیه قهرمان جهان در کشتی آزاد ناشنوایان در رده سنی جوانان و بزرگسالان به عنوان اصلی ترین حریفان ایران نام برد و افزود: هر چند قرار گرفتن بر روی سکوی قهرمانی جهان کار سختی است، اما برای رسیدن به سکو از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

وی از ابوالفضل جامداری در ۵۷ کیلوگرم، سجاد طاهریان در ۶۱ کیلوگرم، علی مومیوند در ۶۵ کیلوگرم، فردین توکلی نسب در ۷۰ کیلوگرم، مهدی رحیمی در ۷۴ کیلوگرم، حسین کاظمی در ۷۹ کیلوگرم  و عرفان ستاری در ۸۶ کیلوگرم به عنوان نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان در ترکیه نام برد و خاطرنشان کرد: قرار بود در ۱۰ وزن در قهرمانی جهان شرکت کنیم که سه وزن ۹۲، ۹۷ و ۱۲۰ کیلوگرم که امید زیادی برای کسب مدال طلا در دو وزن ۹۲ و ۹۷ کیلوگرم داشتیم از سوی اتحادیه جهانی کشتی حذف شد و تنها در ۷ وزن در قهرمانی جهان شرکت خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان همچنین در ارزیابی از وضعیت کشتی گیران گفت: به دلیل تعطیلی طولانی مدت اردوها و آماده نبودن کشتی گیران از نظر بدنی، در جریان برگزاری اردوهای آماده سازی ۲ نفر از کشتی گیران جوان دچار آسیب دیدگی شده بودند که در حال حاضر وضعیت آنها رو به بهبودی است و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی در پایان زمان اعزام تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان به مسابقات قهرمانی جهان ترکیه را تیرماه عنوان کرد و افزود: این مسابقات از ۸ تا ۱۵ تیر در استانبول برگزار می شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *