زن جوان در خودرو مورد تجاوز پسران جوان قرار گرفت

 دو جوان شوم که به خاطر ربودن دختر جوان و تسلیم وی در نیت سیاه تحت محاکمه قرار گرفته بودند به شلاق محکوم شدند.
به گزارش سادس به نقل از جام نیوز، رسیدگی به این پرونده 21 خردادماه سال گذشته با شکایت زن جوانی از دو پسر شیطان صفت در دستور کار پلیس تهران قرار گرفت. این زن در تحقیقات گفت: ساعت 5/7 صبح در حوالی بلوار تهرانپارس برای رفتن به خیابان استخر، سوار خودروی مسافرکش شدم که دو پسر جوان سرنشینان آن بودند.

هنوز مسافت زیادی نرفته بودیم که راننده جوان تغییر مسیر داد. همزمان اعتراض کردم اما آنان در بین راه مرا به مرگ تهدید کرده و به محل خلوتی بردند، هرچه التماس کردم که رهایم کنند، بی‌فایده بود دو پسر مرا به شدت کتک زدند سپس در محدوده اتوبان حکیم رهایم کردند.

از شدت ترس نتوانستم شماره پلاک خودروی آنها را یادداشت کنم اما احتمال می‌دهم که در محدوده پل زین‌الدین دوربین‌های مداربسته راهنمایی و رانندگی ردی از دو مرد شوم را ثبت کرده باشد.با ادعاهای زن جوان، تیمی از کارآگاهان پلیس به دستور بازپرس جنایی به بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته آن محدوده پرداختند و توانستند خودروی آدم‌ربایان را شناسایی کنند.

بدین‌ترتیب، دو پسر آدم‌ربا به نام‌های محمد باقر و فرهود ردیابی و دستگیر شدند.این دو پسر جوان در بازجویی‌های ابتدایی جرمشان را به گردن گرفتند و توانستند در مراحل بازجویی رضایت این زن را جلب کنند.

بنابراین صبح دیروز دو پسر آدم‌ربا از جنبه عمومی جرم در شعبه هشتم دادگاه کیفری تحت محاکمه قرار گرفتند.محمدباقر وقتی برای آخرین دفاع پشت تریبون قرار گرفت، گفت: اتهام را قبول ندارم چرا که اصلاً آدم‌ربایی و نیت سیاهی در کار نبود. صبح روز حادثه با دوستم فرهود که سرباز بود قرار شد برای مسافرت به شمال کشور برویم از آنجا که پول کم داشتیم قرار شد ابتدا مسافرکشی کنیم که این زن به عنوان نخستین مسافرسوار خودرویمان شد.وی افزود:من به او گفتم دربست می‌برم.

آن زن هم پذیرفت. چون مسیر اصلی بسته بود مجبور شدم از کوچه پس کوچه‌ها حرکت کنم. وقتی به مقصد رسیدم گفتم 15 هزار تومان کرایه‌ات می‌شود. زن جوان اعتراض کرد و گفت من همیشه با 5 هزار تومان دربست می‌آیم!من هم گفتم تا 15 هزار تومان را ندهی پیاده نمی‌شوی خلاصه 15 هزار تومان را گرفتم. وقتی پیاده شد در خودرو را محکم کوبید و گفت می‌دانم چکار کنم!باور کنید واقعیت ماجرا این بود!
سپس نوبت به فرهود رسید، فرهود نیز حرف‌های دوستش را تأیید کرد و گفت: باور کنید ما بی‌گناهیم و زن جوان به ما تهمت زده است.در پایان سه قاضی عالی‌رتبه با هم وارد شور شدند و دو پسر جوان را به شلاق تعزیری محکوم کردند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *