سند مظلومیت شهدای نیروی انتظامی تقدیم ۱۳ هزار شهید است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: سند مظلومیت شهدای نیروی انتظامی تقدیم ۱۳ هزار شهید در جریان دوران دفاع مقدس و پس‌ از آن است.

 آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در یادواره سرداران و 499 شهید فرماندهی انتظامی استان لرستان اظهار داشت: ارزش و جایگاه آدمی در میادین مختلف مورد آزمایش الهی قرارگرفته تا ارزش آن‌ها مشخص شود.

وی با اشاره به مظلومیت شهدای نیروی انتظامی در طول حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: تقدیم هفت هزار شهید نیروی انتظامی پس از دفاع مقدس گواهی بر مظلومیت این شهدای والا قدر است.

وی با اشاره به اینکه راست‌قامتان هر کجا که رضایت خدا باشد حضور می‌یابند افزود: این در حالی است که از سویی دیگر رفاه‌طلبان در بزم و عیش با دیگر انسان‌ها شریک شده و تنها به خود می‌اندیشند و هر جا سود و منفعتی برای آن‌ها باشد حضور می‌یابند اما راست‌قامتان در میدان رزم و جهاد باهم رزمان خود شریک می‌شوند و در این میدان جان‌فشانی می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بابیان اینکه اخلاص و عمل به تکلیف را اقدام شایسته‌ای خواند که راست‌قامتان انجام می‌دهند، تصریح کرد: راست‌قامتان کسانی هستند که صداقت، جهاد و ایثار را به حد اعلی خود رسانده و همراهی با آن‌ها دستور صریح خداوند متعال در قرآن کریم است.

وی شهدا را انسان‌های راست‌قامتی خواند که با رزم‌ خود به قله معرفت و عرفان رسیده و خاطرنشان کرد: دل کندن از جان و کسب درجه‌ای از معرفت و عرفان کاری دشوار است که شهدا در این راه به آن دست‌یافته‌اند.

میرعمادی لازمه همراهی با شهدا را اصلاح بینش‌ها دانست و گفت: علاوه بر این مهم اصلاح عمل و رفتار و تطابق آن با معیارهای الهی در این راه بسیار مهم است.

وی عنوان کرد: از 13 هزار شهید نیروی انتظامی شش هزار شهید مربوط به دوران دفاع مقدس و هفت هزار شهید دیگر در میادین رویارویی با افراد شرور، فاسد و ضدانقلاب به شهادت رسیده‌اند که این خود گواه بر مظلومیت شهدای نیروی انتظامی است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت پاسداشت آرمان‌های شهدا در کشور بیان کرد: همراهی با شهدا و رهروی آن‌ها نعمات و رحمت‌های الهی بر انسان فرود می‌آورد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *