سارقان به 47 فقره سرقت اعتراف کردند

اعضاي باند سارقان حرفه اي با 47 فقره سرقت در يزد شناسايي و در عمليات ضربتي ماموران پليس شهرستان يزد دستگير شدند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “منوچهرنصيري” درباره اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از منازل شهر يزد بررسي موضوع در دستور کار تيمي از ماموران پليس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس به صورت محسوس و نامحسوس محله هايي را که احتمال حضور سارقان در آن مي رفت تحت کنترل قرار داده تا اينکه تيم گشتي پليس به فردي که در اطراف منازل در حال پرسه زني بود مشکوک شد.

نصيري ادامه داد: با توجه به پاسخ هاي ضد و نقيضي متهم به ماموران پليس ،وي به اداره پليس منتقل و بازجويي کاملي از وي انجام شد.

سرهنگ نصيري گفت: متهم در اداره پليس لب به اعتراف گشود و اقرار کرد که در يک باند حرفه اي سرقت فعاليت مي کند و با پرسه زني در محله هاي مختلف شهر يزد منازل خالي از سکنه را شناسايي کرده و اطلاعات لازم را در اختيار افراد اين باند سرقت قرار مي دهد.

وي، ضمن اشاره به هماهنگي قضائي گفت: ماموران پليس مخفيگاه اعضاي اين باند سرقت را شناسايي کرده و در يک عمليات ضربتي بيش از هفت نفر از سارقان را دستگير کردند.

نصيري خاطرنشان کرد: متهمان در اداره پليس به 47 فقره سرقت منزل، موتورسيکلت، مغازه و سرقت خودرو نيز اعتراف و به دادسرا معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان يزد در پايان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد و تردد افراد مشکوک مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *