سارقان به ۴۷ فقره سرقت اعتراف کردند

اعضای باند سارقان حرفه ای با ۴۷ فقره سرقت در یزد شناسایی و در عملیات ضربتی ماموران پلیس شهرستان یزد دستگیر شدند.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “منوچهرنصیری” درباره این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس به صورت محسوس و نامحسوس محله هایی را که احتمال حضور سارقان در آن می رفت تحت کنترل قرار داده تا اینکه تیم گشتی پلیس به فردی که در اطراف منازل در حال پرسه زنی بود مشکوک شد.

نصیری ادامه داد: با توجه به پاسخ های ضد و نقیضی متهم به ماموران پلیس ،وی به اداره پلیس منتقل و بازجویی کاملی از وی انجام شد.

سرهنگ نصیری گفت: متهم در اداره پلیس لب به اعتراف گشود و اقرار کرد که در یک باند حرفه ای سرقت فعالیت می کند و با پرسه زنی در محله های مختلف شهر یزد منازل خالی از سکنه را شناسایی کرده و اطلاعات لازم را در اختیار افراد این باند سرقت قرار می دهد.

وی، ضمن اشاره به هماهنگی قضائی گفت: ماموران پلیس مخفیگاه اعضای این باند سرقت را شناسایی کرده و در یک عملیات ضربتی بیش از هفت نفر از سارقان را دستگیر کردند.

نصیری خاطرنشان کرد: متهمان در اداره پلیس به ۴۷ فقره سرقت منزل، موتورسیکلت، مغازه و سرقت خودرو نیز اعتراف و به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد و تردد افراد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *