گواردیولا: یک فصل باورنکردنی در لیگ قهرمانان داشتیم

گواردیولا: یک فصل باورنکردنی در لیگ قهرمانان داشتیم

سرمربی منچسترسیتی تیمش را سزاوار صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا دانست.

به گزارش سادس و به نقل از ساکرنت، منچستر سیتی با پیروزی در هر دو دیدار رفت و برگشت برابر پاری سن ژرمن برای نخستین بار در تاریخ خود به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد.

پپ گواردیوا بعد از این دیدار گفت: فکر می‌کنم صعود به فینال لیگ قهرمانان به ما کمک می‌کند تا نشان دهیم تلاش‌های ما در چهار سال گذشته بی‌معنی نبوده است. آن‌چه در چهار سال گذشته انجام داده ایم باورنکردنی است. از هر نظر که در نظر بگیرید. رسیدن به فینال به ما کمک می‌کند تا بفهمیم چه کار  بزرگی کرده‌ایم. 

این مربی در ادامه گفت: رسیدن به فینال این رقابت بسیار دشوار است. این سخت‌ترین رقابت باشگاهی ممکن است که شما برای تحمل سخت‌ترین لحظات باید برنامه داشته باشید. ما این کار را کردیم. ما یک فصل باورنکردنی در لیگ قهرمانان داشتیم و اکنون لیاقت حضور در فینال را داریم. 

گواردیولا هم‌چنین به تمجید از فرناندینیو پرداخت که ثابت کرد یکی از چشمگیرترین بازیکنان سیتی در دیدار رفت بوده است. کاپیتان باشگاه که ۳۶ سالگی خود را جشن می‌گرفت، در بازی رفت روی نیمکت بود اما در بازی برگشت جایگزین رودریگو شد و در خط میانی نیز عالی بود.

گواردیولا گفت: فرناندینیو به خصوص در نیمه دوم  باورنکردنی بود. خوشحال هستم که بازیکن بزرگی چون او را دارم. روبن دیاس هم در این دیدار فوق‌العاده ظاهر شد. همه خوب بودند. می‌خواهم از همه بازیکنان که در این ۱۸۰ دقیقه تلاش کردند قدردانی کنم. فرناندینیو در ۳۶ سالگی یک رهبر عالی در تیم است.

سیتی در دیدار نهایی لیگ قهرمانان باید در استانبول به مصاف برنده بازی چلسی و رئال مادرید برود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *