توقيف محموله 2 ميلياردي ابزارآلات ساختماني قاچاق

محموله انواع ابزارآلات ساختماني وکارگاهي خارجي قاچاق به ارزش دو ميليارد ريال در ايست و بازرسي شهيد امامي شهرستان شهرضا متوقف شد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سرهنگ “حميد اميرخاني” فرمانده انتظامي شهرستان ” شهرضا ”  گفت: ماموران انتظامي ايستگاه ايست و بازرسي شهيد امامي حين کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه کاميون کشنده فائو که از بندرگناوه به سمت تهران در حرکت بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وي ادامه داد: در بازرسي از اين کاميون 10 هزار و 80 کارتن انواع ابزارآلات ساختماني و کارگاهي خارجي كه فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکي بوده و به صورت قاچاق حمل مي شدند کشف شد.

سرهنگ اميرخاني ارزش برآورد شده اين محموله را دو ميليارد ريال عنوان و تصريح کرد: در اين خصوص راننده دستگير و با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي تحويل شد.

فرمانده انتظامي شهرستان شهرضا با اشاره به افزايش حجم كشفيات كالاي قاچاق در ايست و بازرسي شهيد امامي گفت: اين ايست و بازرسي يكي از گلوگاه هاي مهم عبور محموله ها و كالاها است كه در اين زمينه از ابتداي امسال نسبت به تقويت و تجهيز آن تميهدات ويژه به كار گرفته شده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *