آصفری: مردم در همراهی هیچ جریانی قسم نخورده اند

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد: مردم در همراهی با هیچ جریانی قسم حضرت عباس نخورده اند بلکه مدیریتی می خواهند که بتواند در مسیر حل مشکلات آنان گام بردارد.

محمد حسن آصفری در گفت وگو با سادس، ضمن ارزیابی فضای انتخابات در کشور، بیان کرد: فضای انتخابات روز به روز در حال بهتر شدن است. هرچند که دیرهنگام بود اما احزاب، جریان های سیاسی و شخصیت هایی که خود را برای انتخابات قابل می دانستند وارد عرصه انتخابات شده و هرچه جلوتر نیز برویم فضا بهتر خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: اما آنچه که بسیار حائز اهمیت می باشد مشارکت مردم در انتخابات است. مردم علی رغم اینکه گلایه مند هستند و مسائلی نظیر گرانی و تورم و بیکاری آنان را در تنگنا قرار داده است اما با اصل نظام و انقلاب مشکلی ندارند و قطعا به خاطر انقلاب و کشور پای صندوق رای حضور خواهند یافت. حضور مردم در پای صندوق رای به خاطر این است که مردم خواهان تغییر هستند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم از وضعیت مدیریت اجرایی کشور گلایه مند بوده و خواستاد تغییر در این شیوه هستند. مردم مدیریتی می خواهند که بتواند در مسیر حل دغدغه ها و مشکلات مردم گام بردارد، اما اینکه خروجی حضور مردم در پای صندوق رای چه جریانی باشد هنوز برای قضاوت زود است.

آصفری در ادامه تاکید کرد: جریان اصلاح طلب در مجلس و دولت نشان داد که نمی تواند آنطور که باید مطالبات مردم را محقق کند اما این به این معنا نیست که مردم به جریان اصولگرا نیز اعتقاد و اطمینان همیشگی داشته باشند. اگر این جریان نیز نتواند دغدغه های مردم را دنبال کند قطعا اعتبارش را در بین مردم از دست می دهد. مردم در همراهی با هیچ جریانی قسم حضرت عباس نخورده اند.

وی افزود: ما نیاز داریم جریانی قوه اجرایی کشور را در دست بگیرد که به دنبال حزب بازی و سیاسی بازی نباشد بلکه اولویت آن پیگیری مشکلات مردم بوده و برای این امر نیز برنامه داشته باشد. حال اینکه چه جریانی سکان اجرایی کشور را در دست بگیرد باید ببینیم فضای انتخاباتی به کدام سمت خواهد رفت و اکنون برای این امر زود است.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به چالش های پیش روی انتخابات ۱۴۰۰، بیان کرد: مهم ترین مسئله بحث شیوع کرونا است. از آنجا که در کشور ما زیرساخت برگزاری انتخابات به صورت مجازی وجود ندارد، مهم ترین چالش کنترل کرونا است که دولت باید برنامه ریزی لازم را برای آغاز واکسیناسیون و کنترل این بیماری در این مدت باقی مانده داشته باشد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *