حدادی: کارگران بازوان حرکت جامعه در مسیر پیشرفت هستند

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کارگران با سه باور یعنی باور به خدا، باور به مردم و باور به خود “ما می توانیم” را در عرصه عمل به خوبی نشان دادند و اوج تجلی این شعار در دوران سخت ترین تحریم های دشمنان علیه کشور و مردم قابل مشاهده است.

به گزارش سادس، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن روز کار و کارگر، تاکید کرد: ما امروز در یک جنگ بزرگ اقتصادی هستیم و کارگران در خط مقدم تولید کشور و خط مقدم این جنگ اقتصادی قرار دارند که ما می توانیم را با همت و تلاش والای خود در میدان عمل نشان داده اند.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«کارگران بازوان حرکت جامعه به سوی رشد، تعالی و شکوفایی می‌باشند و بی‌شک بخش عظیمی از پیشرفت‌های حاصل شده در مسیر اقتصادی کشور به برکت ایثار و مجاهدت این قشر جامعه می‌باشد.

بی گمان بخش اعظمی از پیشرفت های ایران اسلامی مرهون زحمات شبانه روزی و کار بی وقفه کارگران نوآور و خلاق این مرز و بوم است که “با سه باور ” باور به خدا، باور به مردم و باور به خود (ما می توانیم) را در عرصه عمل به خوبی نشان دادند و اوج تجلی این شعار در دوران سخت ترین تحریم های دشمنان علیه کشور و مردم مشاهده شد.

ما امروز در یک جنگ بزرگ اقتصادی هستیم و کارگران در خط مقدم تولید کشور و خط مقدم این جنگ اقتصادی قرار دارند که ما “می توانیم” را با همت و تلاش والای خود در میدان عمل نشان داده اند.

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی کشور، فرارسیدن روز کارگر را به جامعه کارگری زحمتکش ایران عزیز که با تلاش شبانه‌روزی خود زمینه توسعه و آبادانی همه‌جانبه کشور را فراهم می‌نمایند تبریک گفته امید آنکه در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «سال تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها » و در راستای سیاست‌ها و فضای سازنده ایجاد شده با تلاش کارگران شریف این سربازان عرصه کار و تلاش گام‌های بزرگ دیگری در راه توسعه، رونق، پیشرفت و کسب دستاوردهای عظیم اقتصادی برای ملت بزرگ ایران اسلامی برداشته شود.

نماینده مردم شریف شهرستانهای ساوجبلاغ , نظرآباد ,طالقان و چهار باغ»

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *