همه نهادها و سازمان ها در تامین امنیت ترافیکی سهم دارند

فرمانده انتظامی استان گفت: همه نهادها و سازمان ها در تامین امنیت ترافیکی سهم دارند و با بازنگری، احصاء و ابلاغ وظیفه آنان می توان در زمان مناسب به صورت منسجم و هماهنگ از علل وقوع نا امنی در حوزه های مختلف اجتماعی، انتظامی و ترافیکی پیشگیری کرد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “مهدی محمودی” در جلسه کمیسیون تحول پلیس راه، ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات شایسته کارکنان پلیس راه در سال گذشته و ایام نوروز، اظهار داشت: فرماندهان، مدیران، افسران گشت و در مجموع تمامی کارکنان انتظامی استان در ایام نوروز با همت مضاعف و غیرت کاری، یک نتیجه به یاد ماندنی و مطلوبی را توانستند خلق کنند که شایسته قدردانی و تشکر است.

وی اضافه کرد: نتیجه ارزشمند و مفیدی که در کاهش تصادفات و متوفیان در ایام نوروز سال جاری مشاهده شد به حدی مطلوب و مثبت است که با آمار ده ساله گذشته قابل مقایسه نیست.

فرمانده انتظامی استان قزوین مرجع اعلام آمار متوفیان را پزشکی قانونی عنوان کرد و ادامه داد: کسب افتخار کاهش حدود ۴۰ درصدی متوفیان سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی استان نتیجه نیت الهی، توکل و تلاش کارکنان و تمرکز در راه جلب رضایت خداوند است.

سردار محمودی تصریح کرد: ماموران پلیس علاوه بر احساس وظیفه پلیسی با حس انسان دوستی به انجام ماموریت ها و رسیدگی به آلام مردم به ویژه افراد سانحه دیده می پردازند و در عین حال با آگاهی و توجه به مسئولیت شرعی و قانونی خود انجام وظیفه می کنند.

وی بیان داشت: همه نهاد ها و سازمان های دولتی در تامین امنیت ترافیکی سهم دارند بنا براین باید وظیفه تمامی آنان را در این زمینه بازنگری، احصاء و ابلاغ شود تا بتوان در زمان و موقعیت مناسب به صورت منسجم و هماهنگ نسبت به پیشگیری از علت های وقوع نا امنی در حوزه های مختلف اجتماعی، انتظامی و ترافیکی اقدام شود.

این مقام ارشد انتظامی یاد آور شد: به لحاظ اینکه عمده تردد های استان در آزاد راه “قزوین – کرج” صورت می گیرد، دقت بیشتری را می طلبد و بایستی حضور گشت های پلیس در عین ملموس بودن، مرتب تر و مقتدر تر از گذشته باشد تا با پیشگیری از تخلفات حادثه ساز راهنمایی و رانندگی، کاهش بیش از پیش تصادفات را شاهد باشیم.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *