پايان خط سارق منزل و مغازه با 30 فقره سرقت

رئيس پليس آگاهي استان از كشف 30 فقره سرقت در شيراز از سارقي خبر داد كه توسط ماموران انتظامي شهرستان ممسني استان دستگير شده بود.

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری سادس  سرهنگ “سيروس حيدري” گفت: ماموران کلانتري 11شهرستان ممسني هنگام گشت زني در سطح شهرستان، به شخصي که در حال حمل تعدادي کفش اسپورت بوده و قصد فروش آنان را داشته مظنون که پس از بازرسي ، تعداد 105جفت کفش اسپرت ورزشي کشف كردند.

وي ادامه داد: اين متهم پس از آنكه در تحقيقات اقرار كرد کفش ها را در شهرستان شيراز از يک انباري سرقت كرده، براي ادامه تحقيقات به پليس آگاهي استان منتقل شد.

رئيس پليس آگاهي استان فارس اظهار كرد: پس از انتقال متهم به پليس آگاهي در بررسي سوابق وي مشخص شد،‌اين فرد داراي 7 فقره سابقه کيفري به اتهامات سرقت و اعتياد به موادمخدر است.

سرهنگ حيدري افزود: در تحقيقات انجام شده از اين فرد سابقه دار، وي به 30 فقره سرقت از انباري و ساختمان هاي در حال احداث و مغازه در شهرستان شيراز اقرار كرد.

وي گفت: صحنه هاي سرقت بازسازي، 24 نفر از مالباختگان شناسايي و در ادامه رسيدگي به اين پرونده دو نفر مالخر نيز شناسايي و يكي از آنها دستگير و به همراه سارق به مراجع قضائي معرفي شدند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *