توصيه هاي پليس در آستانه چهارشنبه آخر سال

 نيروي انتظامي در آستانه فرا رسيدن آخرين چهارشنبه سال، با بيان اينکه اهتمام پليس تأمين نظم و امنيت است، اطلاعيه اي را به شرح زير صادر کرد.

به گزارش پايگاه خبري پليس،نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران همزمان با فرا رسيدن آخرين چهارشنبه سال ( چهارشنبه سوري ) در راستاي کاهش صدمات و خسارات، حفظ نظم و امنيت جامعه، اطلاعيه اي را صادر کرد.

متن اين اطلاعيه به شرح ذيل است ؛

بلوغ فرهنگي و اجتماعي مردم قانونمند ايران اسلامي در سالهاي اخير به کاهش چشمگير خسارات ، لطمات جاني و مالي ناشي از حوادث چهارشنبه آخر سال منتج شده است.

کاهش صدمات جاني و مالي ناشي از حوادث چهارشنبه آخر سال، بيانگر افزايش همدلي و همراهي صميمانه تمامي اقشار جامعه به ويژه جوانان و نوجوانان با نيروي انتظامي و توجه به آموزش‌هاي ارائه شده از سوي ناجا ، سازمان‌هاي همکار و رسانه‌ها بوده است.

تجربه تلخ خانواده ها در پس رفتارهاي غيرقانوني و ناهنجار برخي افراد که مخل نظم و امنيت هستند، اراده نيروي انتظامي را در برخورد با هنجارشکنان تقويت و دو چندان کرده است و خريد و فروش مواد خطرآفرين، انفجاري و احتراقي که نظم و آرامش جامعه و شهروندان را مخدوش مي نمايد، ممنوع بوده و با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد.

در اين اطلاعيه با بيان اينکه اهتمام نيروي انتظامي بر تأمين امنيت فرد فرد جامعه است، با اعلام برخورد جدي پليس با هنجارشکنان و تمامي کساني که مترصد ايجاد ناامني براي هموطنان هستند، تاکيد شده است ؛ قانون‌شکني و ايجاد مزاحمت در هيچ آيين و فرهنگي پذيرفته نيست و پليس از طريق سامانه 110 آماده دريافت گزارشات مردمي است.

برهمين اساس نيروي انتظامي براي پاسداشت حقوق شهروندان و در راستاي کاهش حوادث احتمالي چهارشنبه آخر سال با تاکيد بر کوچه محوري از مردم عزيز و شريف خصوصاً تمامي والدين مي خواهد تا در چهارشنبه پاياني سال در کنار فرزندان خود و با نظارت و کنترل دقيق آنها از بروز حوادث تلخ و ناگوار پيشگيري کنند.

در پايان اين اطلاعيه آمده است: اميدواريم، امسال نيز همچون سنوات گذشته با همکاري و همياري شهروندان با پليس و در سايه امنيت و آرامش، روزهاي پاياني سال را با کمترين حوادث سپري کنيم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *