كشف 2 ميليارد و 320 ميليون ريال كالاي قاچاق در گلستان

فرمانده انتظامي استان از كشف دو ميليارد و 320 ميليون ريال كالاي قاچاق در راستاي سومين طرح مبارزه با قاچاق كالا خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس  سردار “سيدمحمود ميرفيضي”گفت: سومين مرحله طرح عمليات مبارزه با قاچاق كالا با بسيج كليه امكانات و نيروهاي اداره مبارزه با قاچاق كالا پليس آگاهي به مرحله اجرا گذاشته شد.

وي هدف از اجراي اين طرح را مبارزه قاطع پليس با قاچاقچيان كالا در سطح استان عنوان كرد و گفت: در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري به نام سال ” اقتصاد مقاومتي – اقدام و عمل” نامگذاري شده است، ‌پليس تمام توان خود را در راستاي تحقق اين شعار به كار خواهد گرفت.

رئيس پليس گلستان همچنين گفت: در همين راستا و در اجراي سومين مرحله طرح عملياتي مبارزه با قاچاق كالا طي 24 ساعت گذشته،‌22 پرونده تشكيل و ‌9 دستگاه خودروي حامل قاچاق كالا توقيف شد.

سردار ميرفيضي تصريح كرد: در اين عمليات تعداد زيادي كالاي قاچاق گمركي و دخاني كشف و 12 نفر دستگير و تحويل مراجع قضائي شدند.

وي بيان داشت: ارزش ريالي اين مقدار كالاي قاچاق بر اساس برآورد كارشناسان پليس آگاهي، دو ميليارد و 320 ميليون ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي گلستان در پايان ضمن تاكيد بر عزم راسخ پليس و دستگاه قضائي در برخورد با عوامل توزيع قاچاق كالا، خاطرنشان كرد: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص اماكن توزيع كالا قاچاق را در تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش كنند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *