همه نهادها و سازمان ها در تامين امنيت ترافيکي سهم دارند

فرمانده انتظامي استان گفت: همه نهادها و سازمان ها در تامين امنيت ترافيکي سهم دارند و با بازنگري، احصاء و ابلاغ وظيفه آنان مي توان در زمان مناسب به صورت منسجم و هماهنگ از علل وقوع نا امني در حوزه هاي مختلف اجتماعي، انتظامي و ترافيکي پيشگيري کرد.

به گزارش سادس به نقل از  پايگاه خبري پليس، سردار “مهدي محمودي” در جلسه کميسيون تحول پليس راه، ضمن تقدير و تشکر از اقدامات شايسته کارکنان پليس راه در سال گذشته و ايام نوروز، اظهار داشت: فرماندهان، مديران، افسران گشت و در مجموع تمامي کارکنان انتظامي استان در ايام نوروز با همت مضاعف و غيرت کاري، يک نتيجه به ياد ماندني و مطلوبي را توانستند خلق کنند که شايسته قدرداني و تشکر است.

وي اضافه کرد: نتيجه ارزشمند و مفيدي که در کاهش تصادفات و متوفيان در ايام نوروز سال جاري مشاهده شد به حدي مطلوب و مثبت است که با آمار ده ساله گذشته قابل مقايسه نيست.

فرمانده انتظامي استان قزوين مرجع اعلام آمار متوفيان را پزشکي قانوني عنوان کرد و ادامه داد: کسب افتخار کاهش حدود 40 درصدي متوفيان سوانح رانندگي در محورهاي مواصلاتي استان نتيجه نيت الهي، توکل و تلاش کارکنان و تمرکز در راه جلب رضايت خداوند است.

سردار محمودي تصريح کرد: ماموران پليس علاوه بر احساس وظيفه پليسي با حس انسان دوستي به انجام ماموريت ها و رسيدگي به آلام مردم به ويژه افراد سانحه ديده مي پردازند و در عين حال با آگاهي و توجه به مسئوليت شرعي و قانوني خود انجام وظيفه مي کنند.

وي بيان داشت: همه نهاد ها و سازمان هاي دولتي در تامين امنيت ترافيکي سهم دارند بنا براين بايد وظيفه تمامي آنان را در اين زمينه بازنگري، احصاء و ابلاغ شود تا بتوان در زمان و موقعيت مناسب به صورت منسجم و هماهنگ نسبت به پيشگيري از علت هاي وقوع نا امني در حوزه هاي مختلف اجتماعي، انتظامي و ترافيکي اقدام شود.

اين مقام ارشد انتظامي ياد آور شد: به لحاظ اينکه عمده تردد هاي استان در آزاد راه “قزوين – کرج” صورت مي گيرد، دقت بيشتري را مي طلبد و بايستي حضور گشت هاي پليس در عين ملموس بودن، مرتب تر و مقتدر تر از گذشته باشد تا با پيشگيري از تخلفات حادثه ساز راهنمايي و رانندگي، کاهش بيش از پيش تصادفات را شاهد باشيم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *