دست رد پلیس به رشوه ۱۰ میلیون ریالی

ماموران کلانتری مرکزی شهرستان ” فریمان ” دست رد بر رشوه ۱۰ میلیون ریالی خرده فروش مواد افیونی زد.

به گزارش  سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ “افشار نجاتی” فرمانده انتظامی شهرستان فریمان گفت: در اجرای طرح امنیت محله محور با گزارش مردمی مبنی بر پاتوق شدن یکی از منازل حاشیه شهر فریمان برای تهیه مواد افیونی تیمی از کلانتری مرکزی این فرماندهی تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

سرهنگ نجاتی افزود: ماموران با کنترل نامحسوس محل و اطمینان از فعالیت های مجرمانه ضمن هماهنگی قضائی در اقدامی ضربتی وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: در این عملیات ضمن دستگیری گرداننده محل، مقادیری مواد مخدر (۴گرم تریاک و ۴گرم کراک و ۵۰ سانت سوخته تریاک) به همراه ادوات استعمال مواد کشف شد.

سرهنگ نجاتی خاطر نشان کرد: فرد خرده فروش پس از ناکامی در امحاء مواد برای چشم پوشی ماموران از مواد کشف شده به آنان ۱۰ میلیون ریال وجه نقد به عنوان رشوه پیشنهاد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریمان بیان داشت: دو مامور وظیفه شناس رشوه پیشنهادی را رد و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

وی در پایان ضمن تشکر از همکاری مستمر مردم در برخورد با پدیده شوم مواد مخدر از آن ها خواست هر گونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر در خصوص عملکرد پلیس را با مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ در میان بگذارند

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *