دست رد پليس به رشوه 10 ميليون ريالي

ماموران کلانتري مرکزي شهرستان ” فريمان ” دست رد بر رشوه 10 ميليون ريالي خرده فروش مواد افيوني زد.

به گزارش  سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ “افشار نجاتي” فرمانده انتظامي شهرستان فريمان گفت: در اجراي طرح امنيت محله محور با گزارش مردمي مبني بر پاتوق شدن يکي از منازل حاشيه شهر فريمان براي تهيه مواد افيوني تيمي از کلانتري مرکزي اين فرماندهي تحقيقات خود را در اين خصوص آغاز کردند.

سرهنگ نجاتي افزود: ماموران با کنترل نامحسوس محل و اطمينان از فعاليت هاي مجرمانه ضمن هماهنگي قضائي در اقدامي ضربتي وارد عمل شدند.

وي تصريح کرد: در اين عمليات ضمن دستگيري گرداننده محل، مقاديري مواد مخدر (4گرم ترياک و 4گرم کراک و 50 سانت سوخته ترياک) به همراه ادوات استعمال مواد کشف شد.

سرهنگ نجاتي خاطر نشان کرد: فرد خرده فروش پس از ناکامي در امحاء مواد براي چشم پوشي ماموران از مواد كشف شده به آنان 10 ميليون ريال وجه نقد به عنوان رشوه پيشنهاد کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان فريمان بيان داشت: دو مامور وظيفه شناس رشوه پيشنهادي را رد و متهم پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مقام قضائي معرفي شد.

وي در پايان ضمن تشکر از همکاري مستمر مردم در برخورد با پديده شوم مواد مخدر از آن ها خواست هر گونه انتقاد، پيشنهاد و تقدير در خصوص عملكرد پليس را با مرکز نظارت همگاني 197 در ميان بگذارند

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *