توقيف محموله بزرگ ارز خارجي به ارزش بيش از 66ميليارد ريال در همدان

فرمانده انتظامي استان از کشف محموله بزرگ ارز خارجي به ارزش بيش از 66ميليارد ريال خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار “حاجي­ محمد مهديان­ نسب” در تشريح اين خبر اظهارداشت: در راستاي تحقق شعار سال “اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل”، قرارگاه جهادي مبارزه با قاچاق کالا و کالاي قاچاق در استان تشکيل شد که به حمدلله تا کنون اقدام خوبي در اين راستا با تلاش ماموران انتظامي در سطح استان صورت گرفته است.

وي افزود: روز گذشته مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان حين گشت زني در محور “سنندج – همدان” به يک دستگاه خودروي سواري “پژو رو آ” مشکوک و بلافاصله آن را متوقف کردند.

سردار مهديان­ نسب بيان داشت: ماموران در بازرسي دقيق و فني از خودرو مقدار قابل توجهي ارز از نوع دلار آمريکا به صورت بسته بندي که به طور ماهرانه اي در کپسول سي ان جي خودرو جاسازي شده بود، کشف کردند.

اين مقام ارشد انتظامي استان همدان ادامه داد: پس از کشف و شمارش ارز، تعداد 18هزار و 996برگ 100دلاري و 8 برگ 50دلاري در مجموع يک ميليون و 900 هزار دلار به ارزش 66ميليارد و 120 ميليون ريال ارز قاچاق از خودرو کشف شد.

سردار مهدیان نسب در خاتمه گفت: متهمان به همراه پرونده متشکله براي رسيدگي به شعبه تعزيرات حکومتي استان معرفی و با قرار صادره روانه زندان شدند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *