انتقاد رئيس پليس راهور تهران بزرگ از تخلفات رانندگان خودروهاي امدادي

سردار حسيني با انتقاد از تخلفات برخي رانندگان خودروهاي امدادي که موجب برهم زدن نظم ترافيک شهري مي شوند گفت: اين گونه خودروها در صورت تخلف جريمه خواهند شد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس،سردار “سيدتيمور حسيني ” رئيس پليس راهور تهران بزرگ در تشريح جزئيات اين خبر گفت: خودروهاي امدادي از جمله آتش‌نشاني، پليس و اورژانس در زمان انجام ماموريت مي توانند از خط ويژه اتوبوس تردد کنند.

وي افزود: اگر وضعيت اورژانسي باشد اين خودروها مي‌توانند از چراغ قرمز هم عبور کنند اما برخي تخلفات هستند که ارتکاب آن ضروري و الزامي نيست براي نمونه خودروهاي آتش‌نشاني مي‌توانند در فاصله دو متري از جدول توقف داشته باشند اما با توقف اشتباه دو لاين را اشغال مي‌کنند؛ درحالي که بايد محل توقف جايي باشد که کمترين مزاحمت را براي ساير خودروها ايجاد کند.

سردار حسيني بيان کرد:مردم از گروه هاي امداد توقع دارند که به موقع ماموريت‌شان را انجام دهند ولي در مقابل آن هم اين انتظار را دارند که ماموريت آن‌ها کمترين آسيب را به وضعيت ترافيکي شهر بزند.

رئيس پليس راهور تهران بزرگ درباره تخلفات خودروهاي امدادي، گفت: در سال گذشته بارها شاهد بوديم که رانندگان اين گونه خودروها بدون ماموريت خاصي از چراغ گردان استفاده کرده و تخلفاتي را مرتکب شدند.

سردار حسيني با بيان اينکه پليس به وظايف خود در چارچوب قانون عمل مي‌کند، گفت: خودروهاي اورژانس و آتش‌نشاني در صورت ارتکاب تخلف جريمه مي شوند.

رئيس پليس راهور تهران بزرگ گفت: حتي خودروهاي پليس هم جريمه مي‌شوند و ليست بلندي از جريمه خودروهاي پليس نيز موجود است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *