کسب دستاوردهاي عظيم در دوران تحريم، نشأت گرفته از خون شهداست / شهدا امامزادگان عصر ما هستند

 فرمانده نيروي انتظامي در يادواره شهدا استان، با بيان اينکه کسب دستاوردهاي عظيم در زمان تحريم، نشأت گرفته از خون شهداست، گفت: مي توان ادعا کرد که شهدا امامزادگان عصر حاضر هستند .

به گزارش پايگاه خبري پليس، سردار “حسين اشتري” ظهر امروز پس از شرکت در مراسم باشکوه تشييع پيکر سه شهيد گمنام استان لرستان با حضور در يادواره سرداران و 499شهيد نيروي انتظامي اين استان، اظهارداشت: به خود مي بالم که در لباس نيروي انتظامي مي توانم به خانواده معزز و بزرگ شهدا و جانبازان خدمت کنم و از تريبون يادواره شهداي استان به تمام شهداي اسلام، دفاع مقدس  و نيز عرصه نظم و امنيت و بزرگ مردان و شيرزنان لرستان سلام مي کنم.

وي با عرض تسليت به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: امروز با توجه به تشييع پيکر سه شهيد گمنام ، برگزاري يادواره روز شهدا، روز به ياد ماندني و بزرگي در استان بود.

فرمانده نيروي انتظامي با تأکيد بر اينکه زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نيست، ادامه داد: اگر در کشور برکات و پيشرفتي وجود دارد همه مرهون خون شهدا و صبوري شما مردم غيور لرستان و خانواده معظم شهدا و جانبازان است.

سردار اشتري ادامه داد: هر کجا که شهدا حضور دارند، خير و برکت در آنجا جاري است و علاوه بر عطرآگين شدن فضاي شهر، بدون شک رحمت الهي نيز نازل مي شود.

اين مقام عالي انتظامي بيان داشت: در بررسي ميداني آسيب هاي اجتماعي در سراسر کشور، محقق شده هر کجا جرايم و آسيب هاي اجتماعي کمتر است، اين امر نشأت گرفته از وجود معنوي و بابرکت شهدا و جانبازان است .

اين مقام ارشد انتظامي کشور تأکيد کرد: در روستاها، شهرها و هرکجا که شهدا، علما و روحانيون حضور دارند، علاوه بر اينکه دين مداري، ولايت مداري و روحيه مودت و از خودگذشتگي بيشتر مشاهده مي شود، ناهنجاري هاي کمتري وجود دارد.

وي با تأکيد بر اينکه بخش اعظمي از وصيت نامه شهدا پيروي از ائمه و ولايت فقيه است، ادامه داد: در حال حاضر شهدا، امامزادگان عصر حاضر هستند و خيلي مردم از آنها حاجات مي گيرند.

سردار اشتري در بخش ديگري از سخنانش به عيادت و ديدار از خانواده جانباز شهيد “سيد نور خدا موسوي منفرد” اشاره کرد و گفت: اين جانباز صد در صدي در محيطي کاملا معنوي و روحاني زندگي نباتي خود را بر روي يک تخت سپري مي کند که واقعا جاي تبريک دارد که اين عزيز بزگوار از ديار شما است.

اشتري گفت: در صحبت هاي همسر گرانقدر و نزديکان شهيد زنده دريافتم که بعضي از مردم و حتي همکاران مشکلاتي که دارند، به نزد “نور خدا” اين جانباز عزيز مي آيند و حاجت مي گيرند؛ ما بايد به خانواده اين عزيز بزرگوار و ديگر جانبازان گرانقدر افتخار مي کنيم .

فرمانده ناجا گفت: در اقصي نقاط کشور ما، همانند “نورخدا” زياد است که بايد اذعان کرد اين عزيزان فقط متعلق به يک منطقه يا استان نيستند ، بلکه به همه ملت تعلق دارند.

اشتري در بخش ديگري از سخنانش به سفر اخير خود به استان سيستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: در اين استان هم يادواره شهدا برگزار شد، در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد اکثر مدافعان اين منطقه از ديار لرستان هستند که در دفاع مقدس هم حضور فعال و مستمر داشته اند.

فرمانده نيروي انتظامي تأکيد کرد: امنيت، ثبات و آرامش کشور جمهوري اسلامي ايران در بين کشورهاي همسايه و منطقه مثال زدني است که همين مقوله نشأت گرفته از جانبازي و فداکاري همه عزيزان اين مرز و بوم امثال نور خدا مي باشد.

سردار اشتري از زحمات و فداکاري نيروهاي مسلح، ناجا، سپاه، بسيج و ارتش که مشغول حفاظت و حراست از مرزهاي زميني و عقيدتي هستند ، صميمانه تقدير و تشکر کرد و گفت: واقعا جانفشاني اين عزيزان منشأ خير و برکت براي ما بوده است.

فرمانده نيروي انتظامي ادامه داد: اگر مسئولان کشور بر سر ميز مذاکره حرف مي زنند، قطعا پشتوانه آنها همين رشادت و از خودگذشتگي شهدا و جانبازان است .

سردار اشتري خاطر نشان کرد: هر پيشرفتي مديون شهدا است و بدون شک افتخار جمهوري اسلامي بر سيستم دفاعي و نمايشي آن همه نشأت گرفته از جانفشاني شهدا، جانبازان و ايثارگران است که در دوران تحريم چه دستاوردهاي عظيمي به دست آورده ايم.

فرمانده ناجا با اشاره به اينکه بنا به فرمايش رهبر معظم انقلاب، “نيروي انتظامي مظهر اقتدار ملي است”، گفت: در اين زمينه نيروي انتظامي بيش از 14 هزار شهيد و 20 هزار معلول و جانباز تقديم نظام کرده است.

سردار اشتري در پايان ضمن قدرداني از زحمات خانواده شهدا و جانبازان گفت: افتخار مي کنيم که در نيروي انتظامي خدمتگزار مردم با فرهنگ و بزرگ ايران هستيم.

گفتني است، فرمانده ناجا با ابراز خرسندي از حضور در جمع خانواده شهدا و جانبازان، از اهتمام و حضور امام جمعه، اعضاي شوراي تأمين، خانواده معزز شهدا، جانبازان و همه دست اندرکاران فرماندهي انتظامي که دست در دست هم يادواره شهدا را چنين باشکوه برگزار کرده اند، تقدير و تشکر کرد. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *