حسین پور: کرونای اقتصادی مانند کرونای چینی در ایران شیوع پیدا کرده است

یک عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه کرونای اقتصادی مانند کرونای چینی در ایران شیوع پیدا کرده است، گفت: اگر مسئولان یکسال به مانند کادر درمانی کشور در صف اول مبارزه با این ویروس نحس بایستند می‌توان مردم را از این کرونای اقتصادی نجات داد.

به گزارش سادس، کمال حسین پور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: در این چند ساله مشکلات اساسی در تمامی زمینه ها به ویژه اقتصادی گریبانگیر کشور و مردم شده است، ناکارامدی و بی تدبیری در بخش های مختلف سطوح مدیریت اجرایی حاکم شده و اقتصاد کشور را دچار بحران و نابسامانی کرده است، چه کسی مقصر است؟ چرا کسی تقصیر این همه بدبختی، فقر و نداری، بی ثباتی و بی انضباطی مدیریتی را بر عهده نمی گیرد؟

وی افزود: ارز ۲۵ هزارتومانی، بورس خانمان سوز، وضعیت نابسامان حقوقی، معیشتی و رفاهی بازنشستگان و فرهنگیان، دغدغه های استخدامی نیروهای حق التدریس، آموزش یاران نهضت سوادآموزی، معلمان پیش دبستانی، نیروهای خدماتی، مربیان قرآنی و نیروهای شرکتی در اکثر وزارت خانه ها، حداقل حقوق و دستمزد کارگران؛ شما را به خدا قسم می دهم این ها را تمام کنید.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مگر مقام معظم رهبری چند سال بر موضوع تولید تاکید نمی کنند؟ پس چرا وضعیت را مدیریت نمی کنید؟ چگونه است که می توانید برای فرزندان خود در خارج از کشور برج و ویلا و خودرو های لوکس و حساب بانکی فراهم کنید ولی نمی توانید سالخوردگان ایرانی را که بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب باید در صف های طولانی کالاهای اساسی مانند مرغ و روغن بایستند را از این اوضاع نجات دهید؟

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز کرونای اقتصادی مانند کرونای چینی در ایران شیوع پیدا کرده است، اگر یکسال به مانند کادر درمانی کشور و پرستاران در صف اول مبارزه با این ویروس نحس بایستید و صادقانه مدیریت کنید به راحتی می‌توان مردم را از این کرونای اقتصادی نجات داد، یک بار هم شده عزمی راسخ داشته باشید و برخوردی قاطع با رانت خواران و رانت سازان با سلطان ها و سلطان سازان و با قانون شکنان و با دلالان داشته باشید.

حسین پور گفت: آمریکا و اروپایی ها به دنبال وقت کشی و امتیاز گرفتن هستند و هیچگونه اراده سیاسی و حسن نیت در آن ها وجود ندارد، موضع ما همان موضع رهبری است که فرمودند آمریکا و اروپایی ها حق هیچ گونه شرط گذاری ندارند زیرا خودشان تعهدات برجام را نقض کردند آن طرفی که باید شرط بگذارد چون به تعهدات خود پایبند بود.

وی در پایان اضافه کرد: ضمن حمایت از کلیات سند برنامه همکاری های جامع میان ایران و چین که بسیاری از معادلات دشمنان و کوردلان را برهم زد بیان می کنم هرچه سریع تر این سند در قالب برنامه ها و پروژه های اقتصادی اجرایی شود تا نقش آن در زندگی مردم ملموس شود و از سوی دیگر بر اساس قانون اساسی این موضوع باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *