ناراحتی شدید سیمئونه از توقف برابر بتیس

ناراحتی شدید سیمئونه از توقف برابر بتیس

سرمربی اتلتیکو مادرید از توقف برابر رئال بتیس بسیار ناراحت است. او ابراز امیدواری کرد که نوسان تیم هر چه سریعتر به پایان رسد.

به گزارش سادس و به نقل از مارکا، اتلتیکو مادرید دو امتیاز ارزشمند دیگر را از دست داد تا رئال مادرید را در یک قدمی خود احساس کند.

اتلتیکو در آخرین بازی هفته سی ام لالیگا با تساوی یک بر یک برابر بتیس متوقف شد.

سیمئونه در نشست خبری بعد از بازی گفت: این تساوی اصلا راضی کننده نیست و طبیعی است که بسیار ناراحت باشیم. می توانستیم بعد از زدن گل نخست گل دوم را هم به ثمر رسانیم اما گل تساوی را دریافت کردیم. در نیمه دوم دو تیم تلاش کردند تا پیروز شوند. بازیکنان اتلتیکو مادرید برای پیروز شدن تلاش زیادی از خود نشان دادند و من از عملکرد آنها راضی هستم.

او ادامه داد: از اینکه کوریا نتوانست گلزنی کند ناراحت هستم. او تلاش زیادی از خود نشان می دهد و اطمینان دارم که به زودی گل خواهد زد.

سیمئونه در ادامه صحبت های خود گفت: بازی سختی برای ما بود. بتیس در حملات تیم بسیار خوبی است. پیگرینی عاشق بازی هجومی و زیبا است. به نظرم تساوی نتیجه عادلانه ای بود. ما در این بازی هم متاسفانه ژائو فلیکس و تریپیر را در اختیار نداشتیم. امیدوارم که این نوسان ما به پایان برسد.

با این تساوی اتلتیکو مادرید با 67 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت این درحالی است که رئال مادرید و باسلونا هم به ترتیب با 66 و 65 امتیاز در رده های دوم و سوم جای دارند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *