دورتموند: هالند فصل بعد هم با ما است

دورتموند: هالند فصل بعد هم با ما است

مدیر ورزشی باشگاه بوروسیا دورتموند مشتریان هالند را ناامید کرد و از ماندن این بازیکن برای فصل بعد خبر داد.

به گزارش سادس و به نقل از ARD، ارلینگ هالند باتوجه به درخششی که در بوروسیا دورتموند داشته مورد توجه چند تیم بزرگ اروپایی قرار گرفته است.

تقریبا همه تیم های مدعی و بزرگ فوتبال اروپا دوست دارند که این بازیکن نروژی را جذب کنند اما دورتموند فعلا قصد فروش او را ندارد.

مایکل زورک، مدیر ورزشی دورتموند گفت: هفته قبل مذاکراتی درباره هالند صورت گرفت. من دوست دارم که براساس قراردادی که این بازیکن دارد صحبت کنم. ما برنامه روشنی برای فصل بعد داریم و هالند حداقل یک فصل دیگر در دورتموند باقی خواهد ماند.

باشگاه بوروسیا دورتموند رقم فسخ قرارداد هالند را ۷۵ میلیون یورو قرار داده است. البته این رقم در صورتی خواهد بود که در تابستان ۲۰۲۲ از تیم جدا شود در غیر این صورت باشگاه آلمانی اجازه نخواهد داد که این فوق ستاره با چنین رقمی پایینی تیم را ترک کند.

پیش از این رسانه های آلمانی نوشتند که دورتموند برای فروش هالند در تابستان سال جاری به رقمی کمتر از ۱۸۰ میلیون یورو راضی نخواهد شد.

دورتموند در فصل جاری بوندسلیگا نتایج ناامیدکننده ای کسب کرده است و این احتمال زیاد است که حتی نتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد که در این صورت جدایی هالند قطعی خواهد بود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *