برتری یک گله پرسپولیس برابر نساجی در نیمه نخست

برتری یک گله پرسپولیس برابر نساجی در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار پرسپولیس و نساجی مازندران یک بر صفر به سود شاگران یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

به گزارش سادس، در آغاز هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸:۵۰ در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران بود که نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. تک گل پرسپولیس را محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه ۹ به ثمر رساند.

در ۱۵ دقیقه نخست این دیدار، پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد و در همان لحظات ابتدایی می‌توانست توسط وحید امیری به گل برسد اما این بازیکن نتوانست از فرصت به دست آمده استفاده کند. با این حال حملات پرسپولیس ادامه داشت تا اینکه این تیم پشت محوطه جریمه نساجی صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. در ادامه در دقیقه ۹ روی این ضربه ایستگاهی مهدی ترابی توپ را روی دروازه ارسال کرد و در ادامه پس از برخورد با نوک پای کنعانی‌زادگان وارد دروازه نساجی شد.

در دقیقه ۲۳، شهریار مغانلو پشت محوطه جریمه نساجی به توپ رسید و با ورود به محوطه جریمه با یک شوت پای راست دروازه را هدف قرار داد اما شوت این بازیکن پس از برخورد به یکی از مدافعان راهی کرنر شد.

در دقیقه ۲۹، با استفاده از یک ضربه کرنر، ترابی توپ را روی دروازه ارسال  کرد و فرصت خوبی برای شهریار مغانلو ایجاد شد اما ضربه سر این بازیکن راهی به دروزاه پیدا نکرد.

در دقیقه ۳۴، روی پاس احمد نورالهی،‌ توپ درون محوطه جریمه نساجی به مغانلو رسید اما شوت این بازیکن به اوت رفت.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، حسین کنعانی‌زادگان، سید جلال حسینی، سیامک نعمتی، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، احسان پهلوان، وحید امیری و شهریار مغانلو.

ترکیب نساجی: سعید جلالی راد، حامد شیری، مجتبی بیژن، سعید غلامعلی بیگی، حسن جعفری، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، علی داوران، کریم اسلامی، فرزاد زامهران و علی آل کثیر.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *