نظری: می‌خواهیم نفت مسجد سلیمان را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم

نظری: می‌خواهیم نفت مسجد سلیمان را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم

مدیرعامل نفت مسجد سلیمان می‌گوید با کادر فنی جدیدی که آمده است، قرار است شرایط تیمش بهتر شود.

به گزارش سادس، محمد نظری مدیرعامل نفت مسجد سلیمان، در حاشیه تمرین امروز (پنج‌شنبه) تیمش اظهار کرد:‌ با توجه به اینکه ما نتایج ضعیفی در هفته‌های گذشته داشتیم، سعی کردیم تیم خود را احیا کنیم و تیم را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم و فرصت را بیشتر از این از دست ندهیم.

او درباره شرایط داریوش یزدی گفت: ایشان در بازی آخر تیم، با بازیکنان خداحافظی کرد و من از زحمات ایشان تشکر می‌کنم. اینکه ایشان خداحافظی می‌کنند دیگر نمی‌دانم اسمش را چه بگذاریم.

نظری درباره مشکلات مالی گفت: ما در این فصل وضعیت بهتری داشتیم و ۵۰ درصد پرداختی داشتیم که در لیگ برتر بسیار خوب بوده است. ما برای ۲ کادر قبلی حدود ۵۰ درصد پرداختی داشتیم و امیدوارم در نیم فصل دوم برنامه‌های خود را جلو ببریم و با اسپانسرهای خود بتوانیم منابع لازم را تامین کنیم.

مدیرعامل نفت مسجد سلیمان درباره شکایت از مجتبی حسینی و رفتن این مربی به تیم ذوب‌آهن گفت: ایشان بدون خداحافظی از تیم رفتند و شکایت ما هم به فدراسیون رفت و پیگیری می‌شود. اگر ایشان با ما توافق کنند، از شکایت خود می‌گذریم.

او درباره اهداف تیم گفت: ما با توجه به اینکه در نیم فصل دوم بازی‌های سخت‌تری داریم، باید تیم را تقویت می‌کردیم و باتوجه به اینکه کادر خوبی به تیم آوردیم، هدف ما این است تیم در لیگ برتر بماند و در وهله بعد رتبه تک رقمی کسب کنیم. ما تا انتهای فصل با آقای فکری قرارداد داریم و بعد از آن اگر طرفین رضایتمند باشند، برای فصول بعد برنامه‌ریزی لازم را انجام می‌دهیم.

نظری در خصوص حمایت‌ هواداران نفت مسجد سلیمان گفت: در شهرستان مسجد سلیمان و شهرهای هم‌جوار و در خارج از کشور طرفداران زیادی برای این تیم وجود دارد و ما هم این روند را پیش گرفتیم که جواب مثبت به هواداران بدهیم و بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم و به نحو مطلوب کار را پیش ببریم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *