پاری سن ژرمن انتقام شکست فینال را از بایرن گرفت/برد ارزشمند چلسی در پرتغال

پاری سن ژرمن انتقام شکست فینال را از بایرن گرفت/برد ارزشمند چلسی در پرتغال

تیم فوتبال پاری سن ژرمن با برتری سه بر دو برابر بایرن مونیخ توانست انتقام شکست فینال فصل قبل را از این تیم بگیرد.

به گزارش سادس، دور رفت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با انجام دو دیدار به پایان رسید. در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله، بایرن مونیخ در خانه در حالی که روبرت لواندوفسکی و سرژ گرنابری دو گلزن خود را به ترتیب به دلایل مصدومیت و ابتلا به کرونا در اختیار نداشت، به مصاف پاری سن ژرمن رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

تیم فرانسوی در دقیقه ۳ به گل رسید و نفوذ نیمار به قلب دفاع بایرن باعث شد تا کیلیان ام‌باپه صاحب توپ شود و با ضربه‌ای محکم دروازه مانوئل نویر را باز کند. هر چند بایرن در ادامه چند بار تا آستانه گل زدن پیش رفت که درخشش کیلور ناواس درون دروازه تیم هانسی فلیک را ناکام گذاشت.

پاری سن ژرمن در دقیقه ۲۸ به گل دوم رسید. این بار مارکینیوش مدافع برزیلی توانست دروازه حریف را باز کند و بلافاصله به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون رفت تا آندر هررا هافبک اسپانیایی به جای او به زمین بازی بیاید.

بایرن در دقیقه ۳۷ با گل اریک چوپوموتینگ مهاجم کامرونی به گل اول رسید تا نیمه اول با برتری ۲ بر یک پاریس خاتمه یابد.

در نیمه دوم ابتدا توماس مولر توانست گل تساوی بخش را برای بایرن به ثمر برساند ولی این پایان کار نبود و کیلیان ام باپه بار دیگر در نقش گلزن ظاهر شد و دروازه بایرن مونیخ را برای بار سوم باز کرد تا این دیدار با برتری ۳ بر ۲ پاری سن ژرمن خاتمه یابد.

در دیگر دیدار چلسی توانست با ۲ گل پورتو را شکست دهد. میسون مونت هافبک جوان چلسی و تیم ملی فوتبال انگلیس در نیمه اول برای تیمش گلزنی کرد و بن چیلول نیز زننده گل دیگر آبی های لندن بود تا چلسی در پرتغال برد ارزشمندی به دست آورد و تنها تیم این مرحله از رقابت ها بود که دروازه خود را بسته نگه داشت.

بازی های دور برگشت این مرحله هفته آینده برگزار می شود تا چهره چهار تیم مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *